Az Erste az Artificial Groupot választotta lead ügynökségének

Hírek

Az elmúlt időszakban a pénzintézetben megújult a marketingcsapat, amely a magyarországi külső-belső márkaépítésért és kommunikációért felel, és ezzel együtt az Erste új marketingstratégiai célokat fogalmazott meg. Ennek a folyamatnak a részeként a bank nevet és logót is váltott, majd egy tenderen keresett olyan hosszú távú ügynökségi partnert, aki segít a tervek megvalósításában.

 

Az előzetes chemistry meetingeket, illetve az árazási-stratégiai feladatot követően négy ügynökség kapta meg a kreatív briefet, melyek közül végül az Artificial Groupot választották ki, így a jövőben az ügynökség felel az itthoni legnagyobb kampányok kreatív fejlesztéséért, beleértve a tévéreklám forgatásokat is.

„Az Erste egy bank, de mégis nagyon más, mint ahogy a bankokat általában elképzeljük. A csatlakozásom óta megszületett új marketing stratégia fő célja ennek a megmutatása: a friss, lerövidült nevünk; a megújult modernebb arculatunk; és a lazább, hétköznapi nyelvezet és működés mind abban segítenek, hogy az Erste közelebb kerülhessen a meglévő és leendő ügyfeleihez. Örülök, hogy mostantól az Artificial csapatával együtt dolgozhatunk azon, hogy a bankolást még emberközelibbé tegyük” – mesélte Blaumann Debóra, az Erste marketing és pr-területének vezetője.

„A briefnek azt a részét találtuk talán a leginspirálóbbnak, amikor azt a kérdést tette fel számunkra az Erste, hogy hogyan tudnánk az emberekhez közelebb hozni a pénzügyeket, hogyan tudnánk hétköznapi, emberközeli nyelven megszólalni, mint bank” – emelte ki Länger Vera, az Artificial Group egyik kreatívigazgatója.

„Az Erste egyre bátrabb és karakteresebb kommunikációval emelkedik ki a bankok közül, ami hozzánk nagyon közel áll. A csapat lelkesedéssel vetette bele magát a folyamatba, azt gondolom, hogy sok sikeres közös projekt áll előttünk” – tette hozzá Haberland Attila, az Artificial Group vezetője.

 

Fotó: Christian Wind/Erste

 

SOCIAL MEDIA