Ügynökséget szerződtetett a Huawei

Hírek

Ugyanazon cég kínai és szingapúri irodájának párosa nyerte az infokommunikációs eszközgyártó egy éven át zajló tenderét.

Ennek eredményeként az Isobar két ázsiai irodája vezényelheti le a Huawei soron következő digitális és közösségi médiában futó kampányait. A megbízás teljesítése során az ügynökség globális hálózatát is dolgoztatják majd. A közlés szerint a kiválasztásban az ügynökség globális jelenléte mellett az anyaországban, Kínában kivívott pozíciója is fontos szerepet játszott.

Az új ügynökség első Huawei-szpotja már az év elején el is készült: ennek az volt a célja, hogy a Las Vegas-i CES-re látogatókban tudatosítsa a kínai vállalat jelenlétét. A film – amely a negyedik generációs hálózatokon is működő Ascend Mate2-t hirdette – pörgős és rövid, a 15 másodpercbe pedig még egy kis mosolyra fakasztás is belefért. Ráadásul arról is megbizonyosodhattunk belőle, hogy Elvis tényleg él. A „hírről” pedig valószínűleg sokan értesültek; az első három napban ugyanis legalább 200 ezren nézték meg a vírusvideót – írja a The Drum.

SOCIAL MEDIA