Bronzdíjat nyert a Brand Bar csapata az A’Design Award 225 nemzetközi zsűritagjának értékelése által egy olyan megmérettetésben, ahol több ezer innovatív pályamű közül választják ki a legjobbakat. A Genecontact számára készített dinamikus arculatot korábban már Graphis és Wolda díjjal is elismerték.
A comói Villa Galliában, július 19-én rendezik az A’Design Gálaestet, mely mára már a design nemzetközi ünnepévé nőtte ki magát. A 2009-ben alapított A’Design Award a világ egyik legrangosabb design eseménye. A verseny megalapítását egy, a mérnökök, építészek és formatervezők képzésére szakosodott, 160 éves Politecnico di Milano egyetemen készült doktori szakdolgozat ihlette, mely több mint 1000 designdíj és verseny gondos elemzésére épült, közel 420 ismérv alapján. A verseny szervezői ezen tanulmány tanulságait vették alapul, hogy egy olyan eseményt hozzanak létre, mely elfogulatlan és hiteles zsűrizési gyakorlatával, valamint a design kiválóságok publicitásának biztosításával egyedi élményt nyújt a részvevők számára és ezáltal világszerte hozzájárul a design fontosságának népszerűsítéshez. A comói Museo del Design állandó kiállítási lehetőséget kínál a díjazottak számára.
A Brand Bar Genecontactnak készült munkája a Grafika és vizuális kommunikáció kategóriában bronzdíjat hozott haza a Simon Attila által vezetett tervező csapatnak.
“Genecontact ügyfelünk DNS tesztekre szakosodott, induló vállalkozás. A számukra készült dinamikus arculatban valószínűleg azt értékelte a zsűri, hogy a Morze jelekből álló kódrendszer, amelyre a formavilágot alapoztuk mind koncepcionálisan, mind vizuálisan építette a márkát. Tervezői gyakorlatunkban mindig szem előtt tartjuk, hogy a design ne csupán a vizualitást szolgálja. Annak a szín- és formavilágnak, amit egy ügyfél számára megteremtünk, ugyanúgy üzenete van, mint bármely más kommunikációs eszköznek.” – mondta Simon Attila, a Brand Bar egyik kreatív igazgatója.
Nem ez az első munka, amivel a Brand Bar csapata sikert ért el az A’Design Awards-on. Tavaly a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) arculatmegújításáért részesült ezüstdíjban. Az ügynökség lehetőségeihez mérten mindig is szem előtt tartotta, hogy az arra érdemes munkáit megmérettesse nemzetközi versenyeken.
„A versenyeken való megmérettetések elsősorban azért fontosak számunkra, hogy tehetséges munkatársainkat nemzetközi elismerésekhez segíthessük hozzá. Nagy öröm az, amikor egy olyan kolléga, aki nálunk kezdte a szakmát neves, nemzetközi design cégektől kap ajánlatot. Pozitív visszajelzésként éljük meg, hisz ez azt jelenti, olyan iránymutatást tudtunk számára nyújtani, mely a nemzetközi piacon is megállja a helyét. Még akkor is, ha közben a búcsúpartin majd megszakad a szívünk.” – tette hozzá Simon Attila.