Több díjat is bezsebelt a Brand Bar márkaügynökség

Hírek Kiemelt

Jelentős nemzetközi sikereket ért el a Brand Bar márkaügynökség a Worldwide Logo Design Awardon. A kreatív műhely munkáját egy-egy arany- és ezüst-, illetve két bronzéremmel, valamint egy Kiválósági díjjal ismerte el a nemzetközi szakma. Ebből két díjat – egy arany- és egy bronzérmet – a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) arculatmegújításáért kaptak, amely már több versenyen is eredményesen szerepelt.

 

Tavaly 12. alkalommal hirdették meg a Worldwide Logo Design Award logó- és arculattervezési pályázatot, ahol hét különböző kategóriában lehetett nevezni az új logók tervezésétől kezdve, a csomagolásdesignon át egészen az animált logókig. A világméretű versenyre több mint 30 országából több száz pályamű érkezett, amelyet nemzetközi zsűri értékelt. A bizottságban Japánból, Indiából, az Egyesült Államokból, Brazíliából, Dániából, Németországból és Magyarországról is ültek többek között művészeti vezetők, tervezők, kreatív tervezők, logótervezők.

A Brand Bar márkaügynökség több logó- és arculattervezési munkájával is megmérettette magát a nemzetközi versenyen. Egy arany-, egy ezüst-, illetve két bronzérmet, valamint egy Kiválósági díjat is sikerült bezsebelniük. Ebből négy elismerést is az „New Logos” kategóriában nyertek el. A DNS tesztekkel foglalkozó Genecontact logójáért ezüstérmet, a Wysio IT és szoftverfejlesztő cég logójáért, valamint a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) arculatmegújításáért bronzérmet, a ZÖLDTERV logó és arculattervezéséért pedig Kiválósági díjat kaptak. Ezen kívül a Liszt Ferenc Kamarazenekar arculatával a ”Flexible Logo · Flexible Identity„ kategóriában is remekeltek: itt a pontszámok alapján aranyérmesek lettek.

„Hatalmas öröm és elismerés számunkra, hogy nemzetközi körökben, az egyik legrangosabb design versenyen ismét ilyen pozitívan fogadták a munkáinkat. Ezekkel a logókkal és arculatokkal újabb brandeket tölthettünk meg valódi kreatív tartalommal, élettel – mondta Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója, aki azt is hozzátette: az ügynökség tavalyi éve remekül sikerült, és bíznak benne, hogy idén is rengeteg inspiráló ügyféllel és kiváló szakemberrel dolgozhatnak együtt.

Az LFKZ új arculatával (a nyitóképen) már több versenyen is eredményesen szerepeltek– korábban a German Design Award-on a zsűri az első helyet osztotta ki számukra, továbbá két hazai design versenyen (az Aranypengén és az RGB-n) is ezüst minősítést szereztek.

A díjnyertes projektek alkotói

  • Kreatív igazgató: Simon Attila
  • Társ kreatív igazgató: Halász Gyula
  • Art Director: Herbszt László
  • Zenei tanácsadó: Zelenák Dániel
  • Junior art director: Földi Bianka
  • Project manager: Fodor Kata, Izsáki Boglárka
  • Junior designer: Szakonyi Fanni, Zsiros Lili

 

SOCIAL MEDIA