A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke

Hírek Kiemelt

Beszélgetésünk apropója a PREXA díj, amelynek nevezési határideje hamarosan lejár, de kicsit visszatekintünk a közelmúltra is.

 

A Magyar PR Szövetség tavaly novemberben tartott tisztújítást. Sztaniszláv Andrást egy újabb ciklusra a szervezet elnökévé választották. Megkérem, hogy adjon egy rövid értékelést az első elnöki ciklusról, és mondja el, milyen kiemelt feladatokat akarnak megvalósítani a másodikban.

AZ MRSZ és partnerei márciusban hozták nyilvánosságra a reklámtorta és a médiatorta 2022-es számait. A helyzet nem rózsás. A hazai médiaszereplők összes reklámbevétele tavaly 208,9 milliárd Ft, a teljes médiatorta pedig 316,3 milliárd Ft volt tavaly. A reklámpiac nominális növekedése 3,7 százalék volt, ami reálértéken 10,8 százalékos csökkenést jelent, a bevétel nem éri a 2019-es szintet. Andrással arról fogunk beszélni, hogy a PR piac hogyan teljesített tavaly.

De megbeszéljük azt is, hogy milyen állapotban van a PR szakma a számokon túl. Milyen trendek jellemezték 2022-ben ezt a piacot? Készül újabb trendriport?

Beszélünk a PREXA díjról, áttekintjük a tavalyi kiírás főbb tanulságai, és azt is, mi történt eddig az idei kiírásban. Közel a pályázati határidő. Melyek lesznek következő lépések, mikor, hogyan zárják le a pályázatot, mikorra várható az  eredményhirdetés?

 

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA