Kun Miklós, az EssenceMediacom stratégiai igazgatója húsz éve épít márkastratégiákat, ezt járjuk körül egy órában.
Mindenekelőtt tisztázzuk az EssenceMediacom nevet. A Mediacomot régen ismerjük, honnan jön az Essence? Utána kitérünk a szeptemberi Mesterséges intelligencia az üzletben című konferenciánkra, ahol Miklós egy promptolás (igen tanulságos) történetét mesélte el. Mire jó az AI és mire nem?
Ezután igyekszünk megvilágítani az adatok szerepét a stratégiai tervezésben, és megbeszéljük azt is, milyen törvényszerűségek figyelhetőek meg a fogyasztói viselkedésben.
Mindig izgalmas kérdés: mitől működik a reklám? Szóba kerül a memetika, a memóriastruktúrák működése. Beszélünk kicsit a közeljövőről, az ügynökségi munka változásairól is.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_149/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/szakacs-laszlo.jpg)