Károlyi Zsuzsa, az E.ON márka- és marketingvezetője eredetileg külkeres diplomát szerzett, de karrierje legnagyobb részében kommunikációs munkát végzett. Közel tizenöt éve dolgozik jelenlegi munkahelyén, az E.ON Hungáriánál.
A műsor első részében az energia piacáról beszélgetünk. Egy évtizeddel ezelőtt ez a terület nem érdekelte különösebben a szélesebb közönséget, ma viszont az energiaellátás a figyelem középpontjába került. Hogy lehet ezen a korábban nem különösebben „szexi” területen márkát építeni?
Részletesen beszélünk az E.ON fenntarthatósággal kapcsolatos tevékenységeiről. Néhány hívószó: zöld bolygó, okosváros, tudatos energiahasználat, madárvédelem.
Kitérünk az együttműködésekre is, amelyeket a legkülönfélébb szervezetetekkel alakítottak ki. Végül persze most is szóba kerül a mesterséges intelligencia alkalmazása ezen a területen.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_149/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/szakacs-laszlo.jpg)