A L’Oréal a fogyasztói élmény nyomában

Hírek

A technológia nagyszerű eszköz, de nem varázsszer – állítja Cameron Woods, a L’Oréal dél-ázsiai marketingigazgatója.

A technológiát nem érdemes öncélúan használni, abban érdemes gondolkodni, hogyan javíthatja a fogyasztói élményt – állítja. A L’Oréal például hét különböző applikációval próbálkozott, míg végül a MakeUp Genius sikeres lett. A különbséget Woods szerint az tette, hogy ez valóban fogyasztói ismeretekre épült. A legjobb insightokra pedig úgy tehetünk szert, ha elutazunk a fogyasztókhoz és megkérdezzük, mit gondolnak, mire vágynak. A kozmetikai iparban különösen fontos, hogy ezt piaconként megtegyük, mert a szépségideálok között jelentős eltérések mutatkoznak az egyes országok, földrészek között. Amit viszont Woods soha, sehol, egyetlen kutatáson sem hallott, az az, hogy a fogyasztók bonyolultabbá szeretnék tenni az életüket.

(Forrás: Warc, fotó: Moez Achour, L’Oréal)

SOCIAL MEDIA