3 millió forinttal díjazza a leginnovatívabb ötleteket a L´Oréala

Hírek

Vezető világmárka menedzserének bőrébe bújhatnak azok az egyetemisták és főiskolások, akik március 7-ig jelentkeznek a L’Oréal Brandstorm esettanulmány versenyre.

2018-ban is folytatódik a L’Oréal üzleti és innovációs versenye, a Brandstorm, amely 2017-ben 25.000 résztvevőt vonzott a világ 60 országából, 26 éves története során pedig a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát.

A L’Oréal Brandstorm kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, mely egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének fognak prezentálni.

2017 óta a L’Oréal két kategóriában is várja a jelentkezőket; a Brand a gazdasági irányultságúaknak, a Tech pedig mérnököknek és műszaki érdeklődésűeknek szól. Egy további CSR díjat is kiosztanak annak a csapatnak, amelyik a legfenntarthatóbb innovációval áll elő.

A versenyre 3 fős csapatokban jelentkezhetnek felsőoktatásban tanuló hallgatók, akiknek felkészülésük során a L’Oréal vezetői is segítséget nyújtanak majd.

Ebben az évben a hallgatók a L’Oréal Professzionális Termékek Divíziójába nyernek betekintést, hiszen az idei év témája „Tervezd meg a jövő szalon élményét”, amelyhez a zsűri innovatív, intelligens és digitális üzleti megoldásokat vár.

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felfedezése is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

A Brandstormra március 7-ig lehet jelentkezni, a regionális döntő április 10-én Pozsonyban, a döntő pedig május 17-én Párizsban lesz, ahol a csapatokat három kategóriában (Brand, Tech, CSR) díjazzák, kategóriánként 10.000 eurós nyereménnyel.

A részvétel feltételei itt találhatók

SOCIAL MEDIA