Ezek a jövő márkái

Hírek

A FutureBrand megnézte, mely márkákat tekintik a brókerek igazán értékesnek, aztán ezt lefordította marketingre. Prognózis és trendek.

Mi adja egy márka értékét? Mi teszi alkalmassá arra, hogy a jövőben is értelmezhető legyen üzleti és fogyasztói szempontból? A FutureBrand látványos és okos összefoglalóval igyekszik választ adni. Világszerte több mint 1000 brókert vontak be egy kísérletbe, azt szemléltetendő, hogy mely márkákat látják a legértékesebbeknek. Azaz nem a múltbeli teljesítmény alapján próbáltak a jövőbeni márkaértékre következtetni, hanem előre néztek, és az egy évig tartó kísérlet keretében együtt spekuláltak a piaccal.

Hogy mire jutottak, arról a részletes anyag letölthető ezen a linken. Ha most rögtön nincs ideje átfutni a 34 oldalas részletes anyagot, akkor íme az összefoglaló:

Ezekre a kategóriákra érdemes figyelnünk:

  • Média
  • Kereskedelem
  • Divat
  • Internetes szolgáltatások

Bónusz gondolatok:

  • A fogyasztói elektronika még mindig izgalmas, de a piac két pólusúra szűkült az AppleSamsung versenyfutással.
  • Az ázsiai márkák immár a globális óriások pozícióit veszélyeztetik.
  • A Tesla iránt mutatkozik az egyik legnagyobb érdeklődés, ami a tiszta energia felértékelődését jelzi az autóiparban is.

Mitől lesz egy márka erős, és mitől fogják a fogyasztók szeretni? Öt trend.

  1. A nyugati márkák leszállnak a földre, nem kínálnak olyan álmokat a fogyasztóknak, amelyek messze kívül esnek a lehetőségeiken.
  2. A kényelem és az elérhetőség még mindig nagy úr.
  3. A(z egészség, zöld, stb.) tudatos márkák a mainstream részévé válnak.
  4. A részvétel a fontos. No, meg ez lesz a norma, ami a márkák és a fogyasztók viszonyát illeti.
  5. A jövő növekedése röviden szólva Kínáról, a kínai márkákról szól.

Használati utasítás: 1-től 5-ig haladva egyben a távolabbi jövő és nyugatról kelet felé haladunk. Szemléltetésképp:

Szóval mitől lesz erős egy márka?

  • Erős érzelmi kapcsot alakít ki a fogyasztókkal.
  • Képes őket bevonni, elkötelezni, bármely márka és fogyasztó közötti találkozási pontról van szó.
  • Jobbá teszi az életünket.
  • Erőteljes víziója van a jövőről.
  • Képes a kategóriája újradefiniálására.
  • Fenntartható üzleti értékkel bír.

Tényleg érdemes elolvasni a részletes anyagot. Letölthető itt: http://www.futurebrand.com/foresight/future50

SOCIAL MEDIA