Márkamonitor a Jazzy rádióban: mai vendégem Bódis Gábor

Hírek Kiemelt

Mai vendégem Bódis Gábor, a budapesti Metropolitan Egyetem tanára, a Hungary Next ország-márka műhely alapítója.

 

Bódis Gábor elismert turisztikai szakember, tavaly szeptemberben már beszélgettünk a turizmus akkori helyzetéről. A ma esti adásban elsősorban a turisztikai márkázással foglalkozunk.

Először áttekintünk és értelmezünk néhány alapfogalmat: újturizmus, újratervezés, felelősség, fenntarthatóság, túlfogyasztás, túlturizmus…  Hogyan lesz versenyképes egy desztináció? Mit jelent a turisztikai márka?

Utána kitérünk arra az előadásra, amit Gábor a március 22-én rendezett Márkaépítés 2022 konferencián tartott. Címe: Szemléletváltás után léptékváltás. Avagy megváltozott-e a már az utazáshoz való hozzáállásunk? Néhány hívószó innen is: dimenzió, orientáció, reprezentáció. Milyen legyen a léptékváltó turisztikai márka?

Egy új projektjükkel is megismerkedünk, ami ma és holnap zajlik Pannonhalmán: ez a Zarándok Akadémia.

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA