A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Dudás Gergely

Hírek Kiemelt

Dudás Gergely egész pályafutását az RTL Magyarországnál, illetve annak sales house-ánál, az R-time-nál töltötte, mindvégig hirdetés-értékesítéssel foglalkozott.

 

Mai beszélgetésünket a televíziós nézettségméréssel indítjuk, ugyanis ott komoly változások vannak folyamatban. A tv eredetileg a televízió rövidítése volt, azt RTL most már inkább a total video kifejezést érti ezen. Megbeszéljük, mennyit tévéztek magyarok a pandémia alatt, hogyan alakult a lineáris televízió és az egyéb mozgóképes tartalmak fogyasztása. Meghódította-e a magyarokat a Netflix, és mire képes az amerikai óriáshoz képest az RTL Most+ szolgáltatás?

Felidézzük a Magyar Reklámszövetség médiatortájának és a teljes kommunikációs tortának a főbb számait. Mennyit csökkentek 2020-ban a kommunikációs szakmák bevételei, és hogy áll ezen belül a televízió? Látszik-e már a növekedés, vannak-e visszatérő hirdetők és szektorok a tavalyi csökkenés után? Mekkora ütést kapott a tévés piac a 2008-2009-es pénzügyi válság időszakához képest?

Egy speciális területet, a nonszpot megjelenéseket külön is megnézzük, hiszen az még tavaly is növekedni tudott. Miért szeretik a márkatulajdonosok, hogy működik, mitől lesz sikeres egy szponzorációs együttműködés?

Végül, de nem utolsó sorban beszélünk a most futó és az előkészületben lévő RTL-műsorokról is. Melyek teljesítettek a legjobban idén tavasszal, és mi várható ősszel? Lokális tartalom, fikciós műsorok, tehetségkutatók, gasztro, párkeresés, vetélkedők – csak néhány műsortípus a biztos befutók közül.

 

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

 

Szakács László főszerkesztő

SOCIAL MEDIA