Március 22-én, kedden megnyitottuk a tavaszi marketinges konferenciaszezont. A Magyar Telekom pazar rendezvényközpontjában 31 előadó osztotta meg tudását, tapasztalatait a közel 140 fős hallgatósággal.
A konferencia után most néhány képet villantunk fel emlékeztetőül. A részletes konferenciabeszámolót hamarosan elkezdjük közölni a Márkamonitor weboldalán, sok előadóval a Jazzy rádióban futó Márkamonitor műsorban folytatjuk a beszélgetést, a nyomtatott Márkamonitor magazin májusi számában pedig részletes konferenciadossziét jelentetünk meg. Nyitó képünkön első előadónk, Hortobágyi T. Cirill pannonhalmi főapát.
„Széteső világunkban a márkák jelentik a biztos pontot?” – tette fel a kérdést előadásában Szabó Béla. A konferenciabeszámolóból a válasza is kiderül majd.
A délelőtti kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Fazekas Ildikó (ÖRT), Rigó Csaba Balázs (GVH), Kanyó Roland (dm Magyarország), Maczelka Márk (SPAR Magyarország), Zalay Buda (Körber Hungária), Szabó Balázs (Szentkirályi Magyarország).
Néhány arc a tartalmas, és egyúttal igen jó hangulatú rendezvényről.
Keresd a konferencia részletes beszámolóit a jövő héttől a Márkamonitoron!