A marketing automatizációt támogatja az SAP

Karrier

Az SAP Hungary Kft. Arany Jánost nevezte ki az újonnan létrehozott SAP Hybris üzletág vezetőjének.

A szoftvercég új területének célja, hogy a hazai vállalatokat támogassa újgenerációs marketing automatizáció, ügyfél adat- és kapcsolatkezelés, kereskedelem, valamint ügyfélszolgálati alkalmazások terén.

Arany János karrierje során jelentős tapasztalatot szerzett az üzletfejlesztés, a döntéstámogató rendszerek, és a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő megoldások) területén. A 37 éves szakember korábban a Google magyarországi piaci bevezetését és üzletfejlesztését irányította, de dolgozott többek között az Oracle-nél és a TEN Mediánál is, és ismert szakértőnek számít a digitális marketing és kereskedelem területén. Az új üzletág vezetőjének feladata, hogy bevezesse a magyar piacra az SAP Hybris megoldásokat, valamint fejlessze az ide tartozó partnerhálózatot.

Az SAP által felvásárolt Hybris szoftverek nemzetközi szinten széleskörű referenciával rendelkeznek, és a fejlett hazai marketing megoldásokra reagálva az SAP Magyarországon is portfoliójába illeszti ezen technológiákat. Az SAP Hybris szoftverek egyik fő tulajdonsága, hogy a vállalatirányítási, számlázási, CRM, Facebook és Google hirdetési profilokban, valamint valós idejű webanalitikai elemzésekben lévő információk egy platformra hozhatóak, ami új lehetőségeket nyit meg a marketing, az online és offline kereskedelem, illetve az ügyfélszolgálatok számára.

Arany János a kinevezése kapcsán elmondta: „Az SAP Hybris marketing és e-commerce megoldásai új, izgalmas lehetőségeket kínálnak a vállalatoknak, hogy azok a különböző forrásokból származó ügyfélinformációk alapján a leginkább testreszabott szolgáltatásokat, valamint a legjobban célzott üzeneteket és ajánlatokat biztosíthassák a vásárlók számára. A marketing és a teljes ügyfélkiszolgálás területén végbemenő digitális átalakulás új korszakot hoz, amiben az SAP Hybris technológiája hatékony segítséget nyújthat.”

SOCIAL MEDIA