Janklovics Péterrel kampányol a MABISZ

Márkák

Humoros videókkal és a már jól ismert edukációs landingoldallal igyekszik felhívni a figyelmet legújabb kampányában a jövőtervezés, a hosszútávú öngondoskodás jelentőségére a Magyar Biztosítók Szövetsége.

 

A MABISZ évek óta kampányol a tudatos jövőtervezés, az időben elkezdett megtakarítások fontossága mellett, amire elsősorban a 25-45 év közötti korosztály figyelmét igyekszik felhívni. Az október 15-én induló őszi kampány középpontjában azok a tipikus ügyfélkifogások állnak, amiket a biztosítással, a nyugdíj-előtakarékossággal kapcsolatban hangoztatni szeretünk. Janklovics Péter egy-egy ügyfélkaraktert formáz meg a négy kisfilmben, akik mindegyike olyan ellenérveket sorakoztat fel a biztosítások megkötésével kapcsolatban, melyek meglehetősen illuzórikusak és könnyen megcáfolhatók.

A kampány részét képezi a rendszeresen frissülő tartalommal rendelkező jovotervezes.mabisz.hu tematikus landingoldal, ahol megtalálhatóak a Janklovics Péter által bemutatott ügyfélkifogásokra adott válaszok. Az edukációs oldal az egyes korosztályhoz tartozóknak nyújt gyakorlati tippeket és hasznos tanácsokat az egyéni jövőtervezéshez. Megtalálható rajta egy megtakarítási kalkulátor, amely megmutatja, hogy hány év múlva érhet el valaki teljes anyagi biztonságot meglévő megtakarítási szokásaival. Emellett az egészséges időskor elérésében is segítséget nyújt podcastok, riportfilmmek formájában.

A kampány online, digitális csatornákon fut október 15-től egy hónapig.

Kampánycél: Felhívni a figyelmet a tudatos jövőtervezés, a nyugdíjra történő felkészülés időben történő megkezdésének fontosságára.

Kampányüzenet: Az emberek hajlamosak kifogásokat találni, miért nem kezdenek el a távolinak tűnő nyugdíjas éveikről gondoskodni. Ezek a kifogások azonban könnyen megcáfolhatók. Fő üzenet: Ne a jövőnkön spóroljunk!

 

Alkotók listája

Megbízó: Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ)

Kreatív ügynökség: Extreme Net Digitális Ügynökség

Videó gyártás: Mogart Média

Rendező: Mogács Dániel

 

SOCIAL MEDIA