Óhidi Zsuzsanna a Márkamonitor rádióműsorában

Inspiráció Kiemelt

Ma esti vendégem a 90.9 Jazzy rádióban Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Média ügyvezető igazgatója.

 

Óhidi Zsuzsanna tanárként kezdte (volna) a pályáját, ha nem szippantja be szinte azonnal a média világa. Bölcsész hajlama ellenére mindig a sales-ben dolgozott, egy rövid ügynökségi periódustól eltekintve mindig a magazinkiadásban és a magazinokkal összefüggő területen.

Jürg Marquard kiadója még a rendszerváltás előtt érkezett Magyarországra, a Magyar Hírlap és a Mai Nap tulajdonosa volt az ezredfordulóig, majd a napilapok eladása után a magazinpiac meghatározó szereplője lett. A Marquard Média portfóliója rengeteget változott az elmúlt húsz évben. Óhidi Zsuzsával megbeszéljük, miért tűntek el a piacról férfimagazinjaik, a Playboy és a CKM. Így a kiadó ma már kizárólag a nőket szólítja meg. Beszélünk arról, kinek lehet ma lapot eladni, és áttekintjük, milyen tematikákkal lehet megszólítani a különböző korú és érdeklődésű nőket.

A kiadói világban is erős hívószó ma a digitális transzformáció. Mire fókuszál a Marquard Média, milyen digitális termékei vannak, milyen elemek fejlesztésével képzeli el saját tartalomszolgáltatásuk digitális jövőjét, és azt is tisztázzuk, hogyan kelt új életre a pandémia alatt nehéz helyzetbe került Éva magazin.

A szeptemberi Márkaépítés konferenciára visszatekintve megbeszéljük azt is, miért jó a vállalatoknak, ha a több nő van a vezetésben. Milyen feladata van a médiának abban, hogy a nők több önbizalommal és nagyobb sikerrel építsék a karrierjüket, talál-e a média elegendő felmutatható példaképet, aki inspirálják a fiatalokat?

Végül megbeszéljük azt is, mi várható a Marquard Médiától a közeljövőben, milyen újdonságokat terveznek, milyen fejlesztések vannak folyamatban. Közeleg a Karácsony, vajon az igényes nőolvasók vaskos magazinokat olvasgatva tölthetik majd az ünnepeket?

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA