A Márkamonitor rádióműsor mai esti vendége dr. Tóth Ágnes, a METU elnök-vezérigazgatója

Inspiráció Kiemelt

Már csak néhány napjuk van a felvételizni készülő diákoknak annak eldöntésére, hogy melyik intézménybe, milyen szakra jelentkezzenek. Ennek apropóján érkezik a Márkamonitor műsorba dr. Tóth Ágnes, a Budapesti Metropolitan Egyetem elnök-vezérigazgatója.

 

A titulusa még sokak számára szokatlan lehet, hiszen az egyetemeket rektorok szokták vezetni. Ám egyáltalán nem indokolatlan, hogy ezt a feladatot egy elnök-vezérigazgató lássa el, hiszen egy egyetem olyan, mint egy nagyvállalat, több ezer dolgozója van, több milliárdos büdzséből gazdálkodik, és egy nagyon speciális terméket állít elő: a jól képzett, diplomást szakembert.

Dr. Tóth Ágnessel megbeszéljük, mire való manapság az egyetem: mit érdemes megtanulni a látszólag könnyen hozzáférhető tudás, a digitális technológiák, az e-learning világában? Hogyan valósul meg náluk a ‘szaktudás átadása – készségfejlesztés – közösségépítés’ hármas feladatköre?

Természetesen foglalkozunk a márkaépítés alapkérdésével is: hogyan tudjuk megkülönböztetni magunkat a versenytársaktól? Miben különbözik a METU a többi egyetemtől? Mit jelent az „alkotó egyetem” fogalma, amit nemrég kezdtek használni a kommunikációjukban? Hogyan kommunikál az egyetem, milyen marketingeszközöket használ? És végül, de nem utolsó sorban kitérünk a jövőépítés kérdésére is: míg a legtöbb cég egyelőre csak érdeklődve figyeli a Z-generációt, a digitális bennszülöttek már ott ülnek az egyetemi padsorokban.

 

Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adásokat itt találod meg podcast formájában.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA