Alig egy év alatt a dobogó legfelső fokára ért fel a Startlap Utazás rovata

Kiemelt Márkák

Nincs egy éve, hogy útjára indult a Startlap Utazás rovata, és máris a turisztika témával foglalkozó online felületek között meghatározó kezdőlappá vált. A májusi hónapra vonatkozó statisztikai adatok szerint 1 236 307 látogatással a legnépszerűbb volt a világhálón az utazási témára specializálódott felületek közül.

 

A Startlap tavaly augusztusban indult rovata már az első héten igen népszerűnek bizonyult, akkor mintegy 100 000 egyedi látogató volt rá kíváncsi, a havi egyedi látogatószám pedig azóta folyamatosan növekedett. A Startlap Utazás rovatban belföldi és külföldi úti célokról és tippekről, ismert vendégszerzők úti beszámolóiról megjelenő írásokat olvashatnak nap mint nap a látogatók. A rovathoz több hírességet, a témában jártas bloggert is megnyertek; a vendégszerzők között szerepel többek között Steiner Kristóf, az eddig 124 országot bejáró Travellina vagy éppen Hortobágyi Rántott Vombat.

„Már a kezdetekkor a szerkesztőségi munkával egyidejűleg egy kiváló vendégszerző csapat kezdte el nálunk vezetni úti beszámolóit a rovaton; valódi utazók valós élményei, saját fotói és hiteles tippjei segítették már az induláskor az olvasókat, akiknek tábora egy év alatt egyre csak nőtt – nyilatkozta Kánya Andrea, a Startlap vezetőszerkesztője. – A koronavírus-járvány nagy kihívás elé állított minket, és gyorsan kellett reagálnunk a helyzetre. Ez hamar sikerült is, hiszen az elmúlt pár hónapban folyamatosan és rendszeresen pontos és friss információkat sikerült nyújtani a követőinknek a járvánnyal kapcsolatos változásokról. Az olvasók megszokták, hogy ha kérdésük van például utazási korlátozásokkal kapcsolatban, arra általában találnak a rovaton választ záros határidőn belül, és közben népszerű bloggereink is ellátják tanácsokkal őket.”

A Startlap Utazás rovat egyedisége abban rejlik, hogy a leírásokból azok is életszerű tippeket kaphatnak, akik nem feltétlenül a hagyományos, mainstream útvonalak, utazási lehetőségek iránt érdeklődnek. A Startlap kulcsszerepet szeretne vállalni a hazai turizmus újraindításának segítésében is, ezért egyedi forgalomterelési és tartalmi megjelenéseket kínál.

SOCIAL MEDIA