A Nielsen jutalmazza a sikeres új termékeket

A Nielsen jutalmazza a sikeres új termékeket
A 2012-ben bemutatott közel 3500 új fogyasztói termék közül csupán tizennégynek sikerült az első évben elérnie és a másodikban is megtartania a minimum 50 millió dolláros értékesítési bevételt.

Rob Wengel, a Nielsen észak-amerikai innovációért felelős igazgatója elmondta, hogy 2008 óta csaknem 17 ezer új termék jelent meg a piacon, amelyből mindössze hatvankettőnek sikerült elérnie ilyen nagyságrendű eredményt. Mivel a sikert ilyen nehezen adják, a Nielsen nagyra értékeli, sőt megjutalmazza a befutott innovációk készítőit, valamint esettanulmányt is készít róluk.
Az egyik nyertes a Sargento Foods által 2012-ben bevezetett Ultra Thin szeletelt sajt, amely a piacra dobás utáni második évben megduplázta eladásait. A Nielsen azonban felhívja a figyelmet arra, hogy nem mindig egyértelműen világos, mi az innováció. A Sargento a fogyasztók megkérdezésével felismerte, hogy a mérsékeltebb húsfogyasztásra és kalóriabevitelre törekvők számára kiváló megoldás lesz, ha vékonyabbra szeletelik a hagyományos sajtjaikat. Egy másik nyertes a Mondelez belVita reggeli keksze, amely újraértelmezte az édes harapnivaló fogalmát. Sikeréhez nagyban hozzájárult a közösségi média használata és a termékminták osztogatása. Az Anheuser-Busch – japán versenytársától, a Kiritől vett ötlet alapján elkészített – Bud Light Lime-A-Rita és Straw-Ber-Rita fantázianevű, sör alapú és jéggel keverve fogyasztandó ízesített alkoholos italai szintén hatalmas sikert arattak a vásárlók körében – írja a The New York Times.
A hírt a Médianéző nemzetközi sajtófigyelő szolgáltatásának köszönhetjük.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!