Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung

Átfogó Galaxy márkakampányt indít a Samsung
A Galaxy S8 telefon március végi bemutatását követően a Samsung marketingpartnereivel, a Leo Burnettel és a Turner Duckworth-szel közösen indította el integrált termék- és márkakampányát.

„Márkakampányunk azt a célt szolgálja, hogy az értékmegosztáson alapuló megközelítés révén új kapcsolatot építsünk ki felhasználóinkkal. Mindez vállalati filozófiánkban gyökerezik, miszerint csak akkor érhető el számottevő haladás, ha túl merünk lépni saját határaikon” – mondta Pio Schunker, a Samsung Electronics alelnöke, a Mobilkommunikációs üzletág integrált marketingért felelős globális vezetője. – „A Samsung arra fókuszál, hogy valódi emberi értékeket teremtsen a technológia segítségével. Erre a technológiai fölényre építve szeretnénk egy emberközpontú, lifestyle-márkává válni.”

A „The New Normal” és a „Breaking Out” videók a március 29-én New Yorkban, a Samsung Unpacked eseményen bemutatott „The Ostrich” és „This is a Phone” videók után nem sokkal debütáltak. Ezen rövidfilmek mellett a Samsung világszerte számos digitális, közösségi és kültéri kezdeményezést indít, mint például a „Whale” és az „Astronaut”. A Leo Burnett Worldwide és a Turner Duckworth alkotásai megidézik azt a filozófiát, amelyet a Samsung termékvonalai képviselnek: túllépnek a megszokott kategóriákon.

„A legnagyobb márkák saját céllal és életszemlélettel bírnak. A Samsungot semmi sem tántoríthatja el a megvalósíthatatlannak hitt technológiák fejlesztésétől, utat mutatva az embereknek a lehetetlen elérésében” – mondta Mark Tutssel, a Leo Burnett Worldwide globális kreatív igazgatója. – „A #DoWhatYouCant kampány erőteljes üzenete, amelyet a 2016-os olimpián ismerhettünk meg, a legkiemelkedőbb márkává tette a Samsungot a játékok során. A jelenleg futó kampánnyal tovább feszegetjük a storytelling határait, hogy még szorosabb kapcsolatot alakíthassunk ki az emberekkel. Tanúi vagyunk annak, ahogy egy márka beteljesíti a saját céljait.”

A The Beatles „Across the Universe” című dalának ismert ütemeivel nyit a Leo Burnett Chicago „The New Normal” videója egy kórház szülészetén, ahol az apa egy Samsung készülékkel a kezében hajol újszülött fia fölé. Elkészíti és megosztja róla az első fényképet, ezzel összekötve gyermekét az egész világgal. A videó további részében megtapasztalhatjuk egy másik generáció élményeit, akik a Samsung innovációjának köszönhetően beteljesítik a #DoWhatYouCant ígéretét. Láthatjuk, hogy a Samsung miként törte át a technológiai korlátokat, hogy ami egykor lehetetlennek tűnt, az már megszokott legyen – ez valódi példája arra, hogy hogyan támogatja a technológia a felhasználók emberi kapcsolatait és előrehaladásukat az életben.

A Leo Burnett Chicago és a Leo Burnett Sydney „Breaking Out” című videója a Samsung Galaxy S8 újszerű „Infinity Display” kijelzőjét helyezi a középpontba, amely még nagyobb nézői szabadságot kínál a felhasználóknak. A videó kreatív koncepciója azon alapul, hogy ki kell törni a korábbi telefonok korlátai közül, meg kell szüntetni azok határait és a home gombot, majd így jutunk el a Samsung Galaxy S8 bemutatásáig.

„A Samsung arculati elemeinek kialakítását közvetlenül a határok áttörésének ötlete ihlette. Roppant pragmatikus megjelenés, mindamellett hihetetlen rugalmasság. Ez a dizájn, miközben egységet idéz, teret enged a határtalan kreativitásnak. Mindezt a Samsung, a Leo Burnett és a Turner Duckworth mélyreható együttműködése tette lehetővé” – nyilatkozta David Turner, a Turner Duckworth dizájnere és alapítója.


Büttl Krisztián

Magyar Telekom

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!