Itt az Effie rövidlistája

Itt az Effie rövidlistája

A nehezebb és összetettebb feladat ellenére, a szervezők várakozásainál jóval több nevezés érkezett be az idei hatékonysági versenyre.

TOVÁBB OLVASOM

Golden Drumot nyert a Vodafone társadalmi célú kampánya

Golden Drumot nyert a Vodafone társadalmi célú kampánya

A „Meddig mehet?” kampányhoz készült kisfilm aranyat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai verseny film kategóriájában.

TOVÁBB OLVASOM

A Facebookon debütált a Soproni szpotja

A Facebookon debütált a Soproni szpotja

A panírozás és az erős paprika mellett a 100 százalék magyar árpából készült Soproni sört is közös hagyományaink egyikeként mutatja be a reklámfilm.

TOVÁBB OLVASOM

Az Unicumnak és Magyarországnak is innovatívnak kell lennie

Az Unicumnak és Magyarországnak is innovatívnak kell lennie

Bemutatták a Zwack Unicum legújabb reklámfilmjét, amelyben a márka és Magyarország közös történelmének jelenetei elevenednek meg egy fantáziavilágban.

TOVÁBB OLVASOM

A Gifszínház az EFFIE-n is felért a csúcsra

A Gifszínház az EFFIE-n is felért a csúcsra

A Katona József Színház számára készített kampányt az Arany Penge és a Golden Drum után a hatékony kampányokat díjazó EFFIE-n is elismerték.

TOVÁBB OLVASOM