A Rauch, az Open Média és a Középsuli közös kampányában újra a fiatalos célközönség került a középpontba.
A legújabb reklámfilmnek és a teljes kampánynak a Rauch My Tea kollekciója mellett Eszterlesz az egyik szereplője, aki a népszerű websorozat, a Középsuli stábjának tagja. A spot képi világában a közösségimédia-felületeken már ismert effektek köszönnek vissza animációk formájában.
A reklámfilm mellett display kampány, PR-cikk, a cikkekre mutató Instagram és Facebook posztok és egy pályázattal egybekötött nyereményjáték biztosítják, hogy az üzenet minél szélesebb körben érje el a fiatalokat.
A pályázat utólagos kommunikációjában a Középsuli felületei mellet ezúttal is fontos szerepe lesz a közösségi médiának és a YouTube csatornáknak.
A kampány utolsó nagy durranásaként, a fogyasztók személyesen is találkozhatnak a Rauch termékeivel. A helyszín a Középsuli nyári tábora lesz, ahol a jéghideg üdítőitalok mellett, a résztvevők strandtáskát is kapnak ajándékba. A táborból a Középsuli helyszíni bejelentkezésekben és közösségi média felületeken is tudósítani fog.
„Az ügyfelektől érkező rendszeres visszajelzések mellett, folyamatosan figyeljük a nemzetközi újdonságokat és iránymutatásokat is. Nem pusztán megismerni akarjuk a piac változásait, hanem meg szeretnénk érteni a miérteket is, csak ezen a módon tudjuk megelőzni trendeket” – mondja a kampány kapcsán Huber Kornél, az hdOpen! ügyvezetője.