Új márka a távközlési piacon

Hírek

Flip néven új vezetékes ajánlatot kínáló márkát indít útjára a Telekom. A Flip az egyszerű, de jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek szól, kedvező árszintet kínálva és kötöttségmentesen.

„A magyar távközlési piac egy új, érettebb szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Azt látjuk, hogy van egy olyan ügyfélkör, amely kifejezetten az alapszolgáltatásokat keresi. Őket egy új, az egyszerűséget és a kötöttségmentes szabadságot képviselő márkával hatékonyabban és pontosabban tudjuk megszólítani. Ezt felismerve indítjuk el új márkánkat, a Flipet” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója.

A Flip ajánlata, a Flip 3, összesen 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/s-os letöltési sebességet, WiFi routert, valamint vezetékes telefont nyújt a flipes számok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel. A Flip az induláskor több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé, az ország számos pontján.

A Flip az ügyfélkiszolgálásban mást nyújt: kevésbé helyez hangsúlyt a személyes ügyfélszolgálatra, a jó árért cserébe költséghatékony és önkiszolgáló megoldásokkal fordul ügyfeleihez, akik készek arra, hogy saját maguk intézzék kapcsolódó ügyeiket, mint például új szolgáltatások megrendelését vagy a számlabefizetést.

„Azt gondoljuk, hogy a Flip vonzó és pont jó lesz azon ügyfeleknek, akik egyszerűen és kötöttségek nélkül, jó színvonalon kívánnak otthoni szolgáltatásokat igénybe venni, legyen szó akár vezetékes internetről, TV-ről vagy telefonról. A Flip otthoni vezetékes csomagja, a Flip 3 minden alapvető vezetékes telekommunikációs szolgáltatást tartalmaz, amire egy háztartásnak szüksége lehet, ráadásul hűségidő nélkül, 4000 forintos havidíjjal” – mutatta be a Magyar Telekom új márkáját és a kínált ajánlatot Endersz Frigyes, a Flip vezetője. „A Flip lényege az egyszerűség: nemcsak az ajánlatunk egyszerű, hanem a szervezetünk és a működésünk is” – tette hozzá.

A Flippel egy teljesen új, dedikált csapat jött létre saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal, amely kizárólag a Flip leendő ügyfeleit hivatott kiszolgálni, ugyanakkor a Flip műszaki hátterét a Magyar Telekom adja. A márka nagy hangsúlyt helyez az online elérhetőségre is: a 1446-os telefonos ügyfélszolgálati szám mellett mind a flip.hu-n, mind a Facebookon keresztül folyamatos kapcsolatot tart ügyfeleivel.

SOCIAL MEDIA