Konferencia-nyereményjáték!

Hírek

Május 29-én ismét Márkaépítés konferencia. A Márkamonitor hírlevelére feliratkozók belépőjegyet nyerhetnek!

A 2013-as, első Márkaépítés konferenciát az a szándék hozta létre, hogy a válság által megtépázott, a negyedéves célok és az azonnali haszonnal kecsegtető kereskedelmi akciók árnyékában küzdő márkaépítés, a hosszú távú gondolkodás és befektetés létjogosultságát igazolja. Ugyanakkor cél volt az is, hogy a csillogás és a divatok mellett-helyett a valóban működő, értékteremtő megoldásokat mutassuk be. A multinacionális nagyvállalatoktól és hazai kkv-któl érkező 200 résztvevő igazolta az elképzeléseink létjogosultságát.

Idén is a tavalyiak szellemében, de újabb témákat és szereplőket bevonva haladunk tovább. A vezérfonal a márkatartalom, a tartalmas márkák.

Délelőtt a márkák jelentését és jelentőségteljességét járjuk körbe: hogyan ágyazódnak be a társadalmi környezetbe, milyen tartalmat képviselnek, hogyan alakul a márkaérték? Milyen aktuális hívószavak vannak, és ezek valóban értéket-értelmet hordoznak, vagy csak divatosak? Hogyan menedzselhető egy tömegmárka a fragmentált piacon?

Délután két szekcióban mélyülünk el a témákban.

Az egyik a márka kiterjesztéseivel foglalkozik – miben lehet vagy kell ma többet nyújtani, mint az alaptermék? Kiegészítő szolgáltatások, content marketing, márkás szórakoztatás, gamification elméletek és példák multiktól és kkv-któl, B2B és B2C területről, valamint a média kompetencia- és márkakiterjesztéseinek működése a gyakorlatban.

A másik szekció a márkakommunikáció új dimenzióit járja körül: hogyan hat a márkára a közösségi média jelenlét, az employer branding, a front-end és az ügyfélszolgálat működése, az inbound marketing, a PR és CSR, a word-of-mouth. Ismét csak: elmélet és működő példák a gyakorlatban.

A tematika összeállítását és az előadók felkérését ezúttal is az a cél vezette, hogy friss és használható tudást adjunk át a hazai marketingeseknek, profiltól és vállalatmérettől függetlenül.

A részletes program és a logisztikai tudnivalók itt találhatók (egyes előadások még pontosítás alatt állnak, a dokumentumot folyamatosan frissítjük.)

A Márkamonitor hírlevelére feliratkozók között (a feliratkozás bármely cikkünk alatt megtehető) május 19-én 16 órakor összesen 5 darab belépőjegyet sorsolunk ki a Márkaépítés 2014 konferenciára, a nyerteseket e-mailben értesítjük.

Találkozzunk május 29-én reggel a Larus Rendezvényközpontban!

 

SOCIAL MEDIA