Eladásokban mérhető a Converse natív kampányának sikere

Hírek

A Converse tavaszi natív kampánya során az egyik legnépszerűbb magyar YouTube csatornán futó websorozatban tűnik fel a márka, egy fotópályázattal aktivizálva a fiatalokat.

A Z-generáció elérése napjainkban az egyik legnagyobb kihívása a márkáknak, ugyanis a fiatalok egyre inkább elutasítják a direkt reklámokat, tudatosan kerülik azokat. „A tavaszi kampánnyal szerettük volna autentikus módon, natív környezetben megszólítani a márka fiatal célcsoportját, mindezt úgy, hogy a bolti eladásokra is közvetlen hatással legyen” – mondta Kalovits Gábor, a Converse country managere.

A kampány egyik pillérét a népszerű hazai, tiniknek szóló, webes szappanopera, a Középsuli három epizódon keresztül húzódó cselekménye adta, melynek során központi szálként szerepel a márkaüzenet különféle élethelyzetekben.

Ezzel párhuzamosan elindult egy Instagram pályázat is, ahol a márka filozófiájának megfelelően a szabadság életérzés volt fókuszban. A „Nekem a szabadság” névre hallgató pályázatot az online médiatámogatáson felül a sorozat weboldalán és a szereplők közösségi média felületein népszerűsítették, melynek eredményeképp több mint ezer feltöltés érkezett. A szavazással kiválasztott top 50 versenyző képei közül a Converse képviselői mellett a sorozat legnépszerűbb karakterei is kiválaszthatták kedvenceiket.

A kampány lezárása egy hivatalos díjátadóval egybekötött közönségtalálkozóban csúcsosodott ki az Árkád Converse üzletében, ahol a top 10 díjazott személyesen vehette át vásárlási utalványait.

„A digitális aktiváció nem csupán azért volt érdekes számunkra, mert egy igazán hatékony natív kampányt sikerült létrehoznunk, hanem azért is, mert a közönségtalálkozó napján az aktivációhoz köthetően több mint 100 cipő eladásával sikerült bizonyítanunk, hogy egy online kampánynak direkt hatása van az offline értékesítésre” – mondta Probáld Attila, a kampány ötletét felvető és azt kivitelező HPS digitális üzletágának vezetője.

Huber Kornél, a kampány partnereként működő hdOpen ügyvezetője elmondása szerint bebizonyosodott, hogy a natív hirdetés ezen formája tökéletes választás lehet a fiatal célcsoportot célozva, hisz a reklámszagú termékelhelyezés helyett egy valóban hiteles csatornán történik a számukra releváns tartalom átadása.

 

SOCIAL MEDIA