A kiskereskedelmi lánc stratégiai együttműködést kötött a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel.
A megállapodás célja, hogy az Auchan sajátmárkás termékein a tanúsítási eljárás után feltüntethesse a Magyar termék, a Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjegyet. Jelenleg 58 Auchan sajátmárkás termék rendelkezik a Magyar termék védjeggyel, amely 100 százalékéban magyar alapanyagból, Magyarországon készült terméket takar.
Emellett 29 sajátmárkás termék viseli a Hazai termék védjegyet, ami több mint 50 százalékban magyar alapanyagból, Magyarországon készült árucikk, illetve 13 Auchan termék kapta meg a Hazai feldolgozású termék védjegyet, amely többségében import alapanyagból, Magyarországon készült termékeket takar.
„A sajátmárkás kínálat kialakítása során fontos szempont, hogy a magyar vállalatokkal közösen a lehető legjobb minőségben, a legkedvezőbb ár-érték aránnyal készüljenek az Auchan sajátmárkás termékei. Az áruházlánc a vásárlói igényekre válaszul, 2015-ben nagy szerepet szán a sajátmárkás termékek fejlesztésének, melynek része, hogy a már meglévő, és a vásárlók által is ismert és kedvelt termékeket védjeggyel látja el” – mondta el Gál Juditkommunikációs igazgató.
Május 28. és június 3. között az Auchan a védjeggyel ellátott termékeire fókuszáló kommunikációt is folytat. Ebben az időszakban az akciós katalógusban több védjeggyel ellátott sajátmárkás termék a megszokottnál is alacsonyabb áron vásárolható meg.