Három új megbízást nyert az ügynökség a közelmúltban.
Az ügynökség call centere meghívásos tenderen nyerte el a FŐTÁV telefonos ügyfélszolgálatának támogatását, melynek nyomán a túlcsorduló ügyfélmegkereséseket kezeli 0-24 órában.
A Multicom ugyancsak pályázat útján nyerte el a Nivea promócióinak CRM szolgáltatására szóló megbízását a Beiersdorftól. Az ügynökség feladata többek között az adatbázisok menedzselése, a nyereményjátékok logisztikájának biztosítása, az e-mail-ek, és postai küldemények gyártása és kézbesítésének teljes körű megvalósítása.
Az újonnan indult, agrárterületen működő biztosításközvetítő Agrisk.hu contact centerének üzemeltetésével bízta meg a céget. A munka előkészítő fázisában az ügynökség az adatvédelmi irányelvek kidolgozásában is tanácsot adott a megbízónak.