Új stratégiai partnerség: a Tomorrow és a Prodactive együtt dolgozik tovább az ügyfelek sikereiért

Hírek Kiemelt

A Tomorrow Reklámügynökség és a Prodactive World 2024-ben stratégiai partnerségre lépett, hogy együttműködésük révén új szintre emeljék ügyfeleik kiszolgálását. A két ügynökség célja, hogy egyedi kreatív ötletektől kezdve digitális kampányokon és rendezvényeken át egészen az egyedi gyártási megoldásokig átfogó megoldásokat kínáljanak, így ügyfélportfóliójuk szélesítésén és mélyebb partnerkapcsolatok kialakításán dolgoznak.

 

A közös munka már több sikeres projektet eredményezett, köztük a világ egyik legismertebb kávémárkája, a Costa Coffee magyarországi kreatív tenderének megnyerését. A Tomorrow és a Prodactive mostantól közösen felel a Costa kreatív és digitális marketing feladataiért. Bár a részleteket még homály fedi, a két csapat jelenleg az éves aktivitási terv kidolgozásán dolgozik, és izgatottan várják, hogy a jövőben még többet mutathassanak meg ebből az izgalmas együttműködésből. A Costa Coffee tender mellett már több közös projektben is részt vettek, köztük az Axe márka Sneakerness aktivitásának lebonyolításában, egy jelentős csomagolásfejlesztési projektben egy ismert hazai márka számára, és a Coca-Cola karácsonyi kampányának kidolgozásában és megvalósításában.

 

Együtt a hosszú távú sikerekért

Szeifert Gábor

A stratégiai partnerség személyes oldalát a két ügynökség vezetői fogalmazták meg. Kölcsei Gergely, a Tomorrow társalapítója (nyitó képünkön) így nyilatkozott: „A Prodactivval régi szakmai kötelék fűz össze minket, közel 10 éve dolgozom együtt a csapatukkal, és számos kiemelkedő projektet valósítottunk már meg együtt. Egy olyan csapat, akik nem ismernek lehetetlent, nyitottan és érdeklődően állnak az ügyfeleikhez, és keresik az új megoldásokat. Jó érzés egy ilyen csapathoz tartozni.

Szeifert Gábor, a Prodactive társtulajdonosa hozzátette: „A Tomorrow hiánypótló az életünkben olyan feladatokban, ahol eddig csak korlátozottan tudtunk sikereket elérni. Közösen még komplexebb kiszolgálást biztosíthatunk partnereinknek. Az első olyan stratégiai együttműködésünk ez, ahol fontosabbnak érezzük a jövőbeni közös sikerekbe való befektetést, mint a rövidtávú célok elérését. És az elmúlt hónapok már most igazolják, hogy együtt még messzebb juthatunk.”

 

SOCIAL MEDIA