A „3M Science. Életre alkalmazva” a tudomány mindennapi életre gyakorolt hatásai köré épül.
A 3M új vállalati márkaplatformja a „3M Science. Applied to Life.(TM)” (3M Tudomány. Életre alkalmazva.) azt fejezi ki, hogy a vállalat tudományos tevékenysége hogyan járul hozzá a környező világ alakításához. A platform illeszkedik a vállalat üzleti stratégiájához, és valamennyi üzletág tevékenységét lefedi. Jesse Singh, a 3M marketingért és értékesítésért felelős senior alelnöke szerint növeli a fogyasztók bevonódását azáltal, hogy rácsodálkozhatnak, az életüket milyen mélyen érintik a 3M innovációi, egyúttal az üzletágak közötti szinergiát is erősíti.
Az Applied to Life. platformot digitális kampány vezeti be: kisfilmek mutatják be a 3M termékek szerepét a mindennapi életben és megújult a márka weboldala, valamint vizuális megjelenése is. Az eseménymarketinget is felhasználták az új pozicionálás bejelentéséhez: a 3M a SXSW fesztiválon önálló helyszínnel jelent meg, az MTV-vel közösen pedig a tudományt és a művészetet egyesítő DJ-produkciót vittek színpadra. TOKiMONSTAelőadásának részét képezte saját szívverése is, melyet a Littmann elektromos sztetoszkóp segítségével, Bluetoothon keresztül kevertek a zenéhez.