Novembertől Hunyady László az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése.
„Az eMAG marketingmenedzsereként az első számú célom mindenképp a piacon betöltött szerepünk további erősítése, amelyet az ügyfélélmény növelésével érhetünk el, hiszen az eMAG számára a legjobb marketing az elégedett ügyfél” – mondta a szakember. „Az utóbbi évtizedben az online kereskedelem hatalmas fejlődésen ment keresztül, amelyet az okostelefonok és a tabletek terjedése is elősegített. Ugyanakkor meg vagyok győződve arról is, hogy ezen a területen még rengeteg kiaknázatlan lehetőségünk van. Mindent meg kell tennünk a vásárlók kényelméért, a gyors és pontos tájékoztatásáért és kiszolgálásáért, illetve az esetleges panaszok hatékony és egyszerű kezeléséért” – tette hozzá Hunyady László, aki az év legfontosabb időszakában, a jelentős forgalomnövekedést jelentő november végi Black Friday akció és a karácsonyi szezon előtt állt munkába.
Hunyady László (41) az FMCG-szektorban kezdte pályafutását, először az Unilevernél, majd a Borsodi Sörgyárnál dolgozott. 2001 és 2008 között a Zwack Unicum senior márkamenedzsere volt, 2008-ban pedig csatlakozott a British American Tobaccóhoz, ahol szenior marketing-, majd kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be mint közép-európai marketingigazgató, valamint Magyarországért és Horvátországért felelős kereskedelmi Igazgató. BAT-os karrierjét Amszterdamban fejezte be, mint Nyugat Európáért felelős márka marketingvezető, ahol jelentősen javította a Pall Mall márka európai teljesítményét fogyasztó központú marketing stratégiával és a fogyasztói ár-érték arány javításával.