Új marketing- és trade marketing igazgató a Heineken Hungáriánál

Karrier Kiemelt

Január 1-től Balogh Barbara személyében új felső vezető irányítja a Heineken Hungária marketing- és trade marketing szervezetét.

Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a Heineken Hungáriához mint Heineken márkamenedzser, később Soproni senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategóriamenedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a Heineken holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben.

Heinekenes pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, a Mort Subite és az Affligem bevezetésének támogatásával.

„Balogh Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a Heineken Hungária vezetősége, mind marketing területen, mind pedig a vállalatcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez” – mondta Geert Swaanenburg, a Heineken Hungária vezérigazgatója.

A Heineken Hungáriáról

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. százhúsz éves sörfőzési tapasztalata, valamint nemzetközileg elismert márkái révén a magyar piac meghatározó szereplője, a nemzetközi Heineken csoport magyar leányvállalataként tevékenykedik Magyarországon. A Heineken Hungária 2016-ban elindított stratégiája nyomán jelentősen növelte integrációját a magyar gazdaságba. A vállalat 2015-ben Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter közreműködésével kötelezettségvállalást írt alá, mely szerint 100 százalékban magyar árpából készíti a Sopronit. Ennek köszönhetően 2016-tól a hazai termelőktől beszerzett árpa révén mintegy száz magyar árpatermesztő számára teremt hosszú távú egzisztenciát. A cég 2018-ban tovább növelte a hazai alapanyagok arányát termékeiben két Soproni radlerében, amelyekhez kizárólag magyar bodzát és meggyet használnak fel. Szintén 2018-ban a cég Nagy István agrárminiszter jelenlétében együttműködést írt alá a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel, amelynek keretében támogatja a hazai komlótermesztés újjáélesztését.

A Heineken Hungária portfóliójába tartozik többek között hazánk legkedveltebb söre, a Soproni és a Heineken, amely a világ legnemzetközibb söre, ugyanis több mint 190 országban árusítják, továbbá olyan közkedvelt termékek, mint a Krušovice, a Mort Subite, a Natur Zitrone és a Strongbow.

SOCIAL MEDIA