Könyveket olvasva, tájékozottabbak és empatikusabbak leszünk, nyitottabbak a világra. A könyvek funkciója ugyanakkor nem korlátozódik az önfejlesztésre.
A Libri több mint ötvenezer címből álló kínálatában olyan kötetekből szemezgethetünk, amikből többet tudhatunk meg aktuális élethelyzetünkről, amik átsegítenek egy problémán, amiktől többek lehetünk, vagy amik egyszerűen segítenek kikapcsolódnunk. A kreatívokon is a „jó szavaké” a főszerep: hétköznapi helyzetekben és helyszíneken mutatnak be olvasókat. Olyan embereket, akik átadják magukat az olvasásnak, és akik ott olvasnak, ahol bármelyikünk előkaphat egy könyvet: kávézóban, villamosra várva és természetesen az otthon melegében. A karácsonyi kreatívokon egyikén hazánk egyik legnépszerűbb zenekarának, a Carson Coma-nak a billentyűse, Kun Bálint szerepel.
Számos felületen találkozhat a közönség a Libri üzenetével, az országos kampány népszerűsítésében olyan offline és online megjelenések lesznek, amik elérik a kultúra és az olvasás iránt érdeklődőket, nem elfeledkezve azokról a felületekről, amiknek köszönhetően új olvasókra találhat a Libri.
A kampányhoz idén videószpot is készült, amelynek főszereplője Tenki Réka Jászai Mari-díjas magyar színésznő, az Örkény István Színház tagja.
A kommunikációban részt vesznek a Libri Könyvesboltok felületei is, a Libri Magazinon cikkeket olvashatunk karácsonyi újdonságról, sikerkönyvről, olyan alkotásokról, amiket érdemes kézbe venni, és amik hosszútávon is velünk maradnak. A Libri közösségimédia-felületein pedig interaktivitást elősegítő bejegyzéseket osztanak meg a szervezők.
Látványosan jelenik meg a kampány a Libri bolthálózatában is. Az idei díszítés azért különleges, mert az előző évekhez képest jóval részletgazdagabb dekoráció valósult meg. A díszítés kiemel több, az ünnephez kapcsolódó szót, illetve idézetet, sőt megjelennek benne a Libri karácsonyi díszkötetének, A Diótörő és az Egérkirálynak illusztrációi is. Hiszen E. T. A. Hoffman klasszikusa is olyan történet, amely nem csak a gyerekeknek, de a család összes tagjának tartogat néhány szép, jó, soha nem feledhető gondolatot.
AZ ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.
Marketingigazgató: Sándor Gabriella
Márkamenedzser: Zsoldi Gabriella
Marketingkoordinátor: Göcsei Georgina, Juhász Fruzsina
Bolthálózati marketing: Lukács Nikolett
Art director: Kozlovsky Katalin
Szövegíró: Paál János, Varga-Nagy Judit
Grafikusok: Berta Kriszta, Kozlovsky Katalin
UX/UI design: Csontos Adrienn
Portálmenedzser: Halmos Szabolcs
PR-menedzser: Jávor Zsófia
PR-koordinátor: Bistey Attila
Junior médiamenedzser: Ilcsik Tünde
Médiaasszisztens: Vajda Cynthia
Közösségi média: Juhász Fruzsina, Zsoldi Gabriella
Fotó: Talabér Géza
A reklámspotot rendezte: Hartung Attila