Libri – Álmokból szőtt valóság

Hírek Kiemelt

A Libri 2019 karácsonyán indította el könyvsorozatát, melyben olyan magyar szerzők írásait rendezi díszkötetbe, akik nélkül egyetlen könyvespolc sem lehet teljes. Az idén megjelenő Krúdy- és Babits-kötetekkel a könyvkereskedő célja, hogy az olvasók egy kis időre kiszakadjanak a mozgalmas hétköznapokból.

 

A két regény története olyan álomban szőtt valóságként jelenik meg az olvasók előtt, amely segít kikapcsolódni a hétköznapokból, és képes elvarázsolni bennünket. A magyar irodalom két jelentős alakjának örökségét ismerhetik meg a könyvek szerelmesei, olvasásukkal mintegy az irodalom által nyújtott „terápián” is részt vehetnek. Krúdy Gyula és Babits Mihály – a díszkötetek szerzői – a 20. század magyar irodalom jelentős alakjai, a Libri jóvoltából most kiadott műveikkel két eltérő, mégis hasonlóan izgalmas világot mutatnak be.

Babits Mihály A gólyakalifa című regénye a szerző első és egyben egyik legismertebb regénye, amit át-át sző a korban éppen megjelenő freudizmus. A pszichoanalízis mint fő gondolati elem jelenik meg a lélektani detektívregényként is aposztrofált regényben, ami az élet és az álmok, a valódi „én” és a tudatalatti kapcsolatának izgalmas világát mutatja be.

Krúdy Gyula novelláinak Szindbád, az álmok hajósa címmel megjelent válogatása pedig egy már letűnt kor romantikáját és semmihez sem hasonlítható hangulatát idézi meg. Az új kiadással a Libri célja, hogy átfogó képet adjon Szindbád ikonikus karakteréről és kalandjairól. Azoknak, akik véletlenül nem ismerik Krúdy kedvenc alakját, csak ajánlani tudjuk, hogy olvassák el a Hajós huszonkét történetét, és adják át magukat a Szindbád-novellák egyedülálló világának.

A Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülete a 2021-ben az Év illusztrátora díjjal jutalmazta a Librit a sorozatban megjelent Utas és holdvilág kötetért. Az új díszkiadásokhoz idén is egyedi borítók készültek, és önálló művészeti alkotásként értékelhető illusztrációk színesítik a műveket. A borítók és az illusztrációk színvilága, illetve grafikai elemei határozzák meg a kampányhoz kapcsolódó vizuális koncepciót.

A köteteket népszerűsítő plakátok megjelennek a Libri üzleteinek kirakatában és bolttereiben, de a könyvkereskedő boltjain kívül, a bevásárlóközpontok forgalmas helyszínein is lehet majd találkozni a két könyvet népszerűsítő hirdetésekkel.

Ezen kültéri felületeket lifestyle- és közéleti médiumokban megjelenő hirdetések, valamint a Libri Könyvesboltok online felületein megosztott tartalmak egészítik ki. Míg a könyvkereskedő közösségimédia-oldalain a kötet főszereplői helyezik középpontba, addig a Libri Magazin felületén a szerzők életéről és munkásságáról, az általuk megidézett korról, valamint a kötetek központi témáiról tájékozódhatnak az olvasók.

A november 1-én indult könyvpromócióban a kiadványokat 9000 Ft és 12 000 Ft feletti vásárlás után kötetenként 699 Ft-ért vásárolhatja meg az olvasó, valamint a díszkötetekkel párhuzamosan, a könyvkereskedő bővíti egyedi termékkollekcióját is, aminek eredményeképp a két szerző arcképe köszön vászontáskákról, kitűzőkről, és bögrékről is visszaköszön majd. A kötetek elkészítésében a Scolar Kiadóval működött együtt a könyvkereskedő.

 

További információk a Libri oldalán.

 

AZ ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.

Marketingigazgató: Sándor Gabriella

Brandmenedzser: Tömör Annamária

Junior marketingmenedzser: Zsoldi Gabriella

Marketingkoordinátor: Juhász Fruzsina

Szövegíró: Paál János, Frauenhoffer-Piller György

Borító- és belső illusztrációk: Nagy Norbert

Grafikusok: Makovnyik Csilla, Kozlovsky Katalin, Kopacz Kriszta

UX-design: Sárosi Tamás

Portálmenedzser: Halmos Szabolcs

PR-menedzser: Jávor Zsófia

PR-asszisztens: Bistey Attila

Bolthálózati marketing: Illés Nikolett

Médiamenedzser: Szabó-Kenderesi Kata

Médiakoordinátor: Ilcsik Tünde

Social media: Juhász Fruzsina, Zsoldi Gabriella

Krúdy Gyula és Babits Mihály portréit készítette: Szakáll Szilvia

 

SOCIAL MEDIA