Tankcsapda a kertben?

Hírek

A „Játsszatok most a bandáért!” promóció keretében lehetőség nyílik arra, hogy egyedülálló Tankcsapda koncertet nyerjenek a játékban résztvevők egy szívükhöz közel álló vendéglátóhely számára, és a koncertre természetesen ők is meghívást kapnak. A nyereményjáték nem csupán a zene és a sör iránti szenvedélyt ünnepli, hanem a közösségi élmények fontosságát is.

 

A Soproninál úgy gondoljuk, hogy a közösen eltöltött idő olyan különleges pillanatokat teremt, amelyek még szorosabbá fűzik az emberi kapcsolatokat” – mondta el Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója. „Hiszünk abban, hogy a legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a hazai komló felhasználásával készült Soproni nélkül. Az itthoni vendéglátóegységek pedig nem lennének teljesek a jókedvű társaságok és minőségi, együtt töltött pillanatok nélkül. Ezekhez az életre szóló élményekhez szeretnénk most hozzájárulni a Tankcsapdával közösen.”

„Amit csinálunk a Sopronival, pont arról szól, hogy egy olyan közegben mutatkozik be a zenekar egy kocsmának, ami egyébként elképzelhetetlen lenne, ezért mi is izgatottan várjuk” ­– mondta el Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa. Lukács László, a Tankcsapda énekese pedig hozzátette: „Nem az a cél, hogy a nagyszínpados koncerteket reprodukáljuk, ezek a koncertek sokkal inkább a személyes találkozásokról szólnak.”

Az augusztus 15-éig tartó promóció keretein belül összesen három magyarországi vendéglátóhelyen (régiónként egy-egy helyszínen) rendeznek zártkörű Tankcsapda koncertet, amelyek megvalósítására a tervek szerint még szeptemberben sor kerül. A nyereményjátékban való részvételhez legalább két 0,5 literes csapolt Soproni sör vásárlása szükséges a promócióban részt vevő vendéglátóhelyek egyikén, majd az itt kapott kaparós sorsjegyen található hat karakterből álló promóciós kód feltöltése a https://soproni.hu/tankcsapda/#kezdolap weboldalra, ahol előbb a játékban résztvevő kedvenc vendéglátóhelyük nevét, majd a saját e-mail címüket kell megadni a promóciós játékban résztvevőknek.

 

SOCIAL MEDIA