A Nick’s a KRQ ügynökséget kérte fel hazai reklámkampányainak szervezésével.
A Nick’s az egyik vezető édességbrand Európa-szerte a hozzáadott cukor nélküli, glutén- és pálmaolajmentes kategóriában. A svéd márka négy kategóriában kínál termékeket: édességek, fehérjeszeletek, jégkrémek és édesítőszerek. A Nick’s termékeit – többek között – a Rossmann, a dm, az INTERSPAR és a Kifli.hu forgalmazza idehaza.
A KRQ full service ügynökségként felel a márkaismertség növeléséért és a hatékonyabb eladásösztönzésért Magyarországon, a nemzetközi marketingcsapat irányítása alatt, ide értve a kreatív koncepciók fejlesztését, a content marketing megoldásokat, az influencer együttműködéseket, a PR-t és a médiavásárlást is.
Kutatások szerint aki egyszer kipróbálta a Nick’s termékeit, rajongóvá válik, mert az édességek különleges ízvilággal rendelkeznek. Erre szeretnénk felhívni az egészségtudatos célcsoport figyelmét játékos formában, de távol tartva a márkát a hazai edzőtermek kontraproduktív főhőseitől – mondta Kufár Róbert, a KRQ alapító-ügyvezetője.
A Nick’s az eddigi referenciái alapján kérte fel a KRQ ügynökséget, s hosszú távú egyműködésben gondolkodik.