Shortlistes a HPS Communication kampánya a Webby Awards-on

Hírek Kiemelt

A Sport szelet tavalyi legizgalmasabb projektje shortlistre jutott az online kategória cannes-i versenyének is nevezhető Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette.

A Webby Awards az egyik legrangosabb nemzetközi, online fókuszú verseny, amelyet idén már 24. alkalommal szerveznek meg. Így külön elismerés, hogy egy kizárólag magyar piacon ismert és elérhető márka számára készített, kifejezetten a helyi igényekre reflektáló kampány látótérbe került. A Na, most belehúzunk arra a hazánkban nagyon is ismert problémára reflektál, hogy a fogyasztók elvesztették a bizalmukat a promóciós játékokkal szemben, mert a legtöbb nagyon hasonló, a nyerési esély pedig alacsony.

„A cél az volt, hogy visszahozzuk a nyereményjátékokkal kapcsolatos pozitív érzéseket és bizalmat, megidézve a „régi szép időket” és a retro magyar tévézést. Egy egyedülálló, napi sorozattal jelentkeztünk a márka Facebook oldalán, amely a sorsolást mutatta be, természetesen közjegyző jelenlétében, szigorúan az átláthatóság jegyében, persze a márkától megszokott szórakoztató stílusban. A főszerepben a Sport szelet állandó karaktere, az Edző tündökölt, akit, mint mindig, ezúttal is a Jászai Mari-díjas Mészáros Máté alakított. A kampány egyébként maximális elérte a célját, a videók nagyon népszerűek lettek, a nyereményjátékra regisztrálók száma pedig messze túlszárnyalta az eddigieket” – mondta Mlinarics Máté, a HPS Communication kreatív producere.

A kampány a Social kategória Promotions & Contests díjára lehet esélyes, amiről a Webby Awards szakmai zsűrije dönt, emellett pedig egy közönségszavazás is zajlik, itt, amellyel a Sport szelet a People’s Voice elismerést zsebelheti be.

„Nagyon örülünk, hogy az egyik kedvenc projektünk ilyen rangos versenyben mérkőzik meg. Már a shortlist is felér egy komoly elismeréssel” – mondta el Kenczler Marci, a HPS Communication kreatív igazgatója.

A kampány nemcsak a gondolatisága, de megvalósítás szempontjából is különleges volt, hiszen a 62 rész egyetlen nap, 9,5 óra leforgása alatt készült el, ezzel pedig bekerült a Magyar Rekordok könyvébe is, a leggyorsabban leforgatott filmsorozatként a magyar sorozatgyártás történetében.

A győztesek listája május 19-től lesz elérhető, addig érdemes még leadni a szavazatokat a közönségdíjra is.

 

Alkotók

Megbízó: Mondelez 

Senior Brand Manager Csokoládé kategória HUCZSK: Lenka Cermakova

Brand Manager Szeletes Csokoládék: Bellér Anna

Ügynökség: HPS Communication

Kreatív igazgató: Kenczler Marci

Szövegíró: Havas Kinga
Creative Production & Art: Mlinarics Máté

Agency Producer & gyártásvezető: Mórádi Orsi

Digital Account Director: Komlós Judit

Senior Digital Account: Pusztai Zsófi

Junior Digital Account: Németh Levente

Media design: Simon ‘Appache’ Tomi, Molnár Laci

Social Media Manager: Cseh Ildi

Customer Service: Szabó Fanna

Szereplők:

Mészáros Máté

Rátonyi Hajni

Produkció: HPS Communication

Rendező: Nyitrai Marci

Operatőr: Vecsernyés János

Helyszíni vágó: Nemes Oresztész

Vágó / VFX / SFX / utómunka: Polgár Peti

Zene: Diószegi Szabolcs

Főcím: Birinyi Tamás

Stylist: Fogt Linda

Haj: Kéri Bernadett

Smink: Seybold Anikó

Hangutómunka: Boogieman hangstúdió

SOCIAL MEDIA