A Sport szelet tavalyi legizgalmasabb projektje shortlistre jutott az online kategória cannes-i versenyének is nevezhető Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette.
A Webby Awards az egyik legrangosabb nemzetközi, online fókuszú verseny, amelyet idén már 24. alkalommal szerveznek meg. Így külön elismerés, hogy egy kizárólag magyar piacon ismert és elérhető márka számára készített, kifejezetten a helyi igényekre reflektáló kampány látótérbe került. A Na, most belehúzunk arra a hazánkban nagyon is ismert problémára reflektál, hogy a fogyasztók elvesztették a bizalmukat a promóciós játékokkal szemben, mert a legtöbb nagyon hasonló, a nyerési esély pedig alacsony.
„A cél az volt, hogy visszahozzuk a nyereményjátékokkal kapcsolatos pozitív érzéseket és bizalmat, megidézve a „régi szép időket” és a retro magyar tévézést. Egy egyedülálló, napi sorozattal jelentkeztünk a márka Facebook oldalán, amely a sorsolást mutatta be, természetesen közjegyző jelenlétében, szigorúan az átláthatóság jegyében, persze a márkától megszokott szórakoztató stílusban. A főszerepben a Sport szelet állandó karaktere, az Edző tündökölt, akit, mint mindig, ezúttal is a Jászai Mari-díjas Mészáros Máté alakított. A kampány egyébként maximális elérte a célját, a videók nagyon népszerűek lettek, a nyereményjátékra regisztrálók száma pedig messze túlszárnyalta az eddigieket” – mondta Mlinarics Máté, a HPS Communication kreatív producere.
A kampány a Social kategória Promotions & Contests díjára lehet esélyes, amiről a Webby Awards szakmai zsűrije dönt, emellett pedig egy közönségszavazás is zajlik, itt, amellyel a Sport szelet a People’s Voice elismerést zsebelheti be.
„Nagyon örülünk, hogy az egyik kedvenc projektünk ilyen rangos versenyben mérkőzik meg. Már a shortlist is felér egy komoly elismeréssel” – mondta el Kenczler Marci, a HPS Communication kreatív igazgatója.
A kampány nemcsak a gondolatisága, de megvalósítás szempontjából is különleges volt, hiszen a 62 rész egyetlen nap, 9,5 óra leforgása alatt készült el, ezzel pedig bekerült a Magyar Rekordok könyvébe is, a leggyorsabban leforgatott filmsorozatként a magyar sorozatgyártás történetében.
A győztesek listája május 19-től lesz elérhető, addig érdemes még leadni a szavazatokat a közönségdíjra is.
Alkotók
Megbízó: Mondelez
Senior Brand Manager Csokoládé kategória HUCZSK: Lenka Cermakova
Brand Manager Szeletes Csokoládék: Bellér Anna
Ügynökség: HPS Communication
Kreatív igazgató: Kenczler Marci
Szövegíró: Havas Kinga
Creative Production & Art: Mlinarics Máté
Agency Producer & gyártásvezető: Mórádi Orsi
Digital Account Director: Komlós Judit
Senior Digital Account: Pusztai Zsófi
Junior Digital Account: Németh Levente
Media design: Simon ‘Appache’ Tomi, Molnár Laci
Social Media Manager: Cseh Ildi
Customer Service: Szabó Fanna
Szereplők:
Mészáros Máté
Rátonyi Hajni
Produkció: HPS Communication
Rendező: Nyitrai Marci
Operatőr: Vecsernyés János
Helyszíni vágó: Nemes Oresztész
Vágó / VFX / SFX / utómunka: Polgár Peti
Zene: Diószegi Szabolcs
Főcím: Birinyi Tamás
Stylist: Fogt Linda
Haj: Kéri Bernadett
Smink: Seybold Anikó
Hangutómunka: Boogieman hangstúdió