Dr. Pintér Dániel Gergő a Márkamonitor rádióműsorában

Hírek Kiemelt

Vendégünk, Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő három éve a BioTech USA vállalati kommunikációs, PR és CSR vezetője. Szakmai pályafutása során mind vállalati oldalon, mind az akadémiai szférában számos fontos projekten dolgozott.

 

Először megbeszéljük, milyen szerepet játszik a kommunikáció egy magyar világcégnél. (Talán sokan nem is tudják, hogy a BioTech USA magyar cég.) Áttekintjük a piaci helyzetet, hogy ért el világsikert a magyar alapítású cég, milyen edukációs és figyelemfelkeltő kampányokat valósítottak meg az elmúlt években.

Beszélünk az egészség, a sport tematikájáról, amelyek komolyan felértékelődtek a közelmútban. Milyen szerepet játszott a Covid egy olyan cég életében, amelynek az ügyfelei nagyrészt az edzőtermek világából kerülnek ki? Szóba kerül Popeye és a spenót is.

Kitérünk a vendég kutatói-akadémiai érdeklődésére is. Milyen témákon dolgozott, dolgozik, mi foglalkoztatja mostanában? Nemrég a Márkamonitor felületén jelent meg a Zámbó Jimmy jelenségről szóló cikke.

Pintér Dániel Gergő előad március 22-én a Márkaépítés 2023 – Neverending Change konferencián, a rádióban előzetesen megoszt velünk néhány gondolatot arról, milyen a hiteles és hatékony nagyvállalati CSR.

 

A Márkamonitor beszélgetései csütörtök este 8 órától hallhatók a Jazzy rádióban, utána pedig elérhetőek a Márkamonitor Podcast rovatában.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA