Vendégünk, Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és kríziskommunikációs szakértő három éve a BioTech USA vállalati kommunikációs, PR és CSR vezetője. Szakmai pályafutása során mind vállalati oldalon, mind az akadémiai szférában számos fontos projekten dolgozott.
Először megbeszéljük, milyen szerepet játszik a kommunikáció egy magyar világcégnél. (Talán sokan nem is tudják, hogy a BioTech USA magyar cég.) Áttekintjük a piaci helyzetet, hogy ért el világsikert a magyar alapítású cég, milyen edukációs és figyelemfelkeltő kampányokat valósítottak meg az elmúlt években.
Beszélünk az egészség, a sport tematikájáról, amelyek komolyan felértékelődtek a közelmútban. Milyen szerepet játszott a Covid egy olyan cég életében, amelynek az ügyfelei nagyrészt az edzőtermek világából kerülnek ki? Szóba kerül Popeye és a spenót is.
Kitérünk a vendég kutatói-akadémiai érdeklődésére is. Milyen témákon dolgozott, dolgozik, mi foglalkoztatja mostanában? Nemrég a Márkamonitor felületén jelent meg a Zámbó Jimmy jelenségről szóló cikke.
Pintér Dániel Gergő előad március 22-én a Márkaépítés 2023 – Neverending Change konferencián, a rádióban előzetesen megoszt velünk néhány gondolatot arról, milyen a hiteles és hatékony nagyvállalati CSR.
A Márkamonitor beszélgetései csütörtök este 8 órától hallhatók a Jazzy rádióban, utána pedig elérhetőek a Márkamonitor Podcast rovatában.