Penélope Cruz lett a világ legnagyobb nemzetközi légitársaságának új kampányarca

Hírek Kiemelt

A nyár közepén induló reklámsorozatot a kétszeres Oscar-díjas Robert Stromberg rendezte.

 

Penélope Cruz az együttműködést megelőzően is nagy rajongója és törzsutasa volt az Emiratesnek, többször járt Dubajban is. A reklámfilmeket a légitársaság A380-as repülőgépének fedélzetén forgatták, ahol a kulisszák mögött az Oscar-díjas színésznő és filantróp elárulta, nagyon izgatott az együttműködés miatt, mivel évek óta repül az Emirates-szel, és élete legkülönlegesebb utazásait köszönheti a légitársaságnak – írják.

A rövid reklámokat 2023 júniusától kezdve vetítik világszerte, angolul és Penélope Cruz anyanyelvén, spanyolul. „Az utazás nem csak a célállomásról szól, hanem arról is, hogy miként jutsz el oda” – e köré a gondolatébresztő téma köré épülnek a kampányfilmek, amelyekben a színésznő többek között kipróbálja az új Prémium Turistaosztály tágas üléseit, felfedezi az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztatórendszerét, az ice-t és belekóstol a First és Business Class utasok exkluzív luxusélményébe.

Az új tévéreklámokat a kétszeres Oscar-díjas Robert Stromberg rendezte, aki 21 díjnyertes és 30 díjra jelölt filmen, tévésorozaton és TV spoton dolgozott már karrierje során. A rövid reklámokban – az Emirates csapatával szorosan együttműködve – a rendező úgy keltette életre az egyedülálló „Fly Better” élményt, hogy közben teret engedett Penélope Cruz pimasz humorérzékének. A rövid reklámfilmekben a Ridley Scott Associates produkciós iroda, valamint a többszörösen díjnyertes, speciális effektekkel foglalkozó Framestore kreatív stúdió is közreműködött.

„Az Emirates a „Flying Better”-ről szól, amelyben az út legalább annyira számít, mint maga az utazás célja. Az Emirates-élmény minden részletére odafigyelünk, épp ezért olyan márkanagykövetet kerestünk, aki jól tükrözi a márkát: olyan személynek kellett lennie, aki elegáns, stílusos és modern, mindenkit magával ragadó vonzerővel bír. Ezek alapján Penélope tökéletes választás” – mondta Richard Billington, az Emirates márka- és reklámügyekért felelős alelnöke.

Ezzel az együttműködéssel Penélope Cruz olyan sikeres reklámkampányokhoz csatlakozik, mint a meghökkentő Burj Girl, az Emirates fedélzetén barátkozó Jennifer Aniston vagy Gerry, a „másként” repülő lúd. A színésznő főszereplésével forgatott rövid reklámfilmeket világszerte sugározzák majd különböző hírcsatornák és az Emirates saját digitális csatornái, a további együttműködés részleteit a következő évben jelentik be.

 

SOCIAL MEDIA