Népszerű a kézműves sör a vásárlók körében

Hírek Kiemelt

Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a foodora: a két cég második alkalommal társult és főzött egyedi sört. A Fun of Missing Out névre keresztelt italt a foci EB-re időzítették. 

 

Az azonnali élelmiszer-rendelések alkalmával a sör az egyik legnépszerűbb termék a foodora adatai alapján, a dobogó második és harmadik fokán pedig a friss zöldségek és gyümölcsök helyezkednek el.

A magyar kézműves sörök népszerűsítése érdekében a foodora és a MONYO Brewing másodszorra jelentkezik közös, limitált kiadású itallal.

„Nagyon örülök, hogy a foodora is részt vesz a hazai kraft sörök népszerűsítésében, ennek a missziónak pedig egy kiemelt eleme, hogy – immár másodjára – közösen egy új terméket alkothattunk együtt. Bízom benne, hogy még sok újdonságot fejleszthetünk együtt a sörkedvelő fogyasztóinknak“ – mondta Botond Prischetzky, a MONYO brand managere.

Mitől különleges a Fun of Missing Out?

A foodora és a MONYO már bizonyított, hogyan lehet egyedi kézműves sörrel előállni, legutóbb a Panda Manna Session IPA-val törtek be a kézműves sörök piacára. Az idei foci EB-re időzített, Fun of Missing Out névre hallgató ital folyamatosan elérhető termékként bővíti a foodora market portfólióját és kizárólag a foodorán lehet megrendelni.

A Fun Of Missing Out vibráló külsejéhez mérten egy igazi friss és élénk New England stílusú IPA, amelyet különleges új-zélandi komlóval, a Riwaka-val fűszereztek. Ez a komlófajta a citrusos és gyümölcsös aromáiról ismert, ami különleges karaktert kölcsönöz a sörnek. A komló trópusi gyümölcsös aromáit hidegkomlózással emelték ki.t. Megjelenésre átláthatatlanul ködös, illatban pedig rengeteg citrus és a pink grapefruit dominál – írják.

„A kanapéd kényelme, egy társasjátékkal töltött este, egy spontán grillezés, vagy csak kedvenc sorozatod darálása is ugyanolyan kellemes kikapcsolódás, mint bármilyen kimozdulás. Az ízek ilyen szintű harmonizálása pedig csak hab a tortán a tökéletes estéhez” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketingigazgatója.

A foodora és a MONYO közös söre már elérhető a foodora saját bolt hálózatában, a foodora marketekben Budapesten, Győrben, Szegeden, Debrecenben és Pécsett.

 

SOCIAL MEDIA