Nagy Tamás sales executive tanácsadóként erősíti a Marquard Group Hungary újrapozícionálását

Karrier

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt években hagyományos lapkiadóból modern, digitális fókuszú médiacéggé alakult, amely számos platformon látja el minőségi tartalmakkal a közönségét.  

 

„Az átalakulási folyamat végén járunk, hihetetlen utat jártunk be a digitális transzformáció területén. Kijelenthetjük, hogy mostanra a Marquard az egyik leginnovatívabb multiplatform médiacég a piacon. A megváltozott fókusz új stratégiát és új feladatköröket jelent. Nagy Tamás segítségünkre lesz abban, hogy a lehető leghatékonyabb módon használjuk ki a márkákban rejlő lehetőségeket. Emellett a belső sales folyamatok újragondolásában, a stratégia frissítésében is számítunk szakértelmére, tapasztalatára” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.

Nagy Tamás komoly tapasztalatokkal rendelkezik a sales területén. A Jazzy és a Klasszik Rádió egyik alapító tulajdonosa tavaly értékesítette média érdekeltségeit, így a tanácsadói pozíció a média világába való visszatérés is egyben. A célok megvalósításában Nagy Tamás Takács-Balogh Zelmával, a hirdetési osztály vezetőjével dolgozik majd együtt.

„Örömmel teszek eleget annak a felkérésnek, amit a Marquard Group Hungary-től kaptam a sales terület fejlesztése kapcsán. Az egyetem óta a médiában, elsősorban rádióban dolgoztam. A sales az a terület, ahol a legjobban otthon érzem magam és az a feladat, ami mindig megmozgatja a gondolataimat. Egy ilyen jónevű cégnél munkálkodni, egy jó csapatnak besegíteni új kihívást, egyben megtiszteltetést jelent számomra” – mondta el Nagy Tamás.

A Marquard Group Hungary prémium márkái közé tartoznak többek között az idén 25 éves JOY Magazin, a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle hazai kiadása, és az új InStyle Men, valamint a magyar piacra kifejlesztett ÉVA Magazin. A médiacég kreatív műhelye a Content Studio számos ügyfél számára vállal print és digitális szolgáltatásokat, a JOY-napok pedig immáron 15 éve az ország egyik kedvenc vásárlói programja.

 

 

 

SOCIAL MEDIA