A Richter Gedeon Nyrt. online munkáltatói imázskampánya inspiratív rövidfilmben mutatja be, miként valósul meg a „Magyar recept – Globális hatás” munkáltatói márkaígéret a gyógyszeripari cég mindennapjaiban. Az Impact Works integrált HR-kommunikációs ügynökséggel közösen elkészített film kiemeli a Richter globális tevékenységét és törekvéseit, különös tekintettel a magyar szakértelemre és szellemi értékekre.
A Richter nemcsak a hazai és nemzetközi gyógyszergyártás meghatározó szereplője, hanem egyúttal olyan munkahely is, ahol jó és érdemes dolgozni, és ahol csak fontos munkakörök vannak: bármelyik pozícióban is dolgozol, nap mint nap a világ számos országában segíted az emberek életét és egészségét. A kampányvideó ezt a munkáltatói márkapozíciót kívánja erősíteni.
A kreatív koncepció kialakításánál lényeges szempont volt, hogy a kampány illeszkedjen a Richter HR- és munkáltatói márkastratégiájához, valamint a cég „Az egészség a küldetésünk” ernyőszlogenjéhez.
A hitelesség alátámasztására a koncepció „documentary” jellegű megközelítést alkalmaz, a főszerepet pedig a vállalat Nagyköveti programjának tagjai, kék- és fehérgalléros Richter-alkalmazottak játsszák, hiszen a kezdetektől fontos elvárás volt a munkakörök és a szakértelem élethű bemutatása.
A történet a „Mindenki olyan munkahelyről álmodik, ahol értékes munkával egy jobb világot épít” felütéssel indul, majd a dinamikus jelenetek a Richternél dolgozó magyar szakemberek mindennapjain keresztül mutatják be, hogy ilyen „álommunkahely” már létezik. Rövid jelenetek során rajzolódik ki a fő üzenet: az egyes Richter-dolgozók munkája hogyan gyakorol pozitív hatást a külföldi kollégák, ügyfelek és emberek életére a világ különböző részein. Minden jelenet egy kreatív fordítóponton keresztül átvált egy másik országba: a kiinduló pont a magyarországi központ, majd az értékteremtésen keresztül eljutunk a globális hatásig. Az együttműködés mellett a záró képsorban pedig már a közös jövő is megjelenik.
Werkfilm: