A 2002 óta működő Babaszoba.hu jubileumi születésnapját márkaátalakítással ünnepelte.
A korábbi site a gyermekvállalás időszakától egészen kisiskolás korig kísérte a szülőket, a Gyerekszoba.hu azonban kiterjesztett célközönségével és megújult tartalmi kínálatával egészen a gyermek 18 éves koráig segítő kezet nyújt.
„Az új termék, a Gyerekszoba.hu, abban különbözik a korábbi site-tól, hogy nem engedjük el a szülők kezét egészen addig, ameddig a gyerekek nem repülnek ki a családi fészekből. Mottónk is ez: „Gyerekszoba.hu – Neveljünk együtt gyereket!” Fontosnak tartjuk, hogy a szakértői tartalmak mellett közösséget építsünk, olyan 21. századi felületet adjunk az anyáknak, ahol azt érzik, nincsenek egyedül. Új rovataink elsősorban a nagyobb gyerekeket (kisiskolás kortól egészen az egyetemi évek elejéig) nevelő szülőknek szólnak, de mostani időszakban kiemelet szerepet kapnak az olyan sokakat érintő témák, mint a családi kassza, vagy az iskolaválasztás. De nem megyünk el szó nélkül a kamaszok kütyüfüggősége és az iskolai bántalmazás mellett sem. Igazodva a megváltozott hirdetői igényekhez új felületekkel és látványos tartalmi együttműködésekkel is szeretnénk kedvezni azoknak a márkáknak, amelyek mellettünk teszik le a voksukat” – ismertette Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfóliójának lapigazgatója, a megújult Gyerekszoba.hu legfontosabb értékeit.