Megugrott a szépségápolási és háztartási cikkek webes értékesítése

Hírek Kiemelt

A pandémia kezdete óta ugrásszerűen megnőtt a vásárlók igénye az élelmiszereken túl az egyéb, a háztartásban használt termékek online megrendelése iránt. Ezzel egyidőben az is elsődleges fogyasztói elvárás lett, hogy a megrendelt termékek minél hamarabb megérkezzenek a szállítási címre. Az online vásárlói kedv a Rossmann adatai szerint a járványhelyzet enyhülését követően is kitart.

 

A vásárlók körében az online leadott rendelések során a babaápolási és háztartási termékek, valamint a személyes ápolási cikkek a legnépszerűbbek. Budapesten és az agglomerációban akár öt órán belül, egy órás időablakkal is átvehetőek a rendelések. A Rossmann saját adataiból kiderül, hogy a hétfő a legnépszerűbb nap a házhoz szállítás szempontjából, a vásárlók jelentős része pedig az elérhető legközelebbi időablakot választja a rendelt termékek kiszállítására, aznapi vagy másnapi kézbesítéssel. A leginkább fejlődő terület Budapest, ahol a Rossmann saját futárszolgáltatásának köszönhetően sok új vásárlót tud elérni. Az üzletlánc a fogyasztói trendeknek megfelelve, eddig is jól működő házhoz szállítási szolgáltatást kínált online vásárló ügyfelei részére, azonban az e-kereskedelmi szektorban folyamatosan növekvő igények kielégítése céljából tovább kívánja erősíteni futárszolgáltatását.  A drogéria-parfüméria hálózat kiszállítási kapacitásainak növelése érdekében új logisztikai partnerrel bővített. A DODO mesterséges intelligencia alapú városi logisztikai megoldásai révén, akár aznapi házhoz szállítással eljuttatja a vásárlókhoz az online megrendelt termékeket Budapesten és az agglomerációban egyaránt.

„A fogyasztói trendek nyomon követése elengedhetetlen a logisztikai megoldások optimalizálásához. A vásárlói elvárások egyre inkább az online áruházakon keresztül kényelmesen elérhető széles termékpaletta, és a minél gyorsabb, akár aznapi kiszállítás felé mutatnak. Adatvezérelt logisztikai platformunk segítségével gyors és hatékony házhozszállítási szolgáltatást nyújtunk a Rossmann számára” – mondta Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.

„Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria hálózataként olyan logisztikai partnert kerestünk Rossmann Futár szolgáltatásunk számára, amely szakképzett és profi futárjai révén megfelelően képviseli vállalkozásunkat a fogyasztók előtt. A DODO-val való együttműködésünk a kezdeti időszakban Budapestre és az agglomerációra terjed ki, azonban folyamatosan azon dolgozunk, hogy kiaknázzuk a partnerségben rejlő további lehetőségeket” – tette hozzá Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Kft. online marketing csoportvezetője.

 

SOCIAL MEDIA