Megérkezett az IKEA karácsonyi kampánya

Hírek Kiemelt

A szeretetről és az inspirációról szóló történet illusztrálásához az IKEA a STRANDMON füles fotelt használja fő termékként.

 

„Semmihez sem hasonlítható érzés hazaérni. Reméljük, hogy amikor az emberek hazatérnek, egy olyan helyre lépnek be, amely segít nekik feltöltődni. Egy olyan helyre, amely a méretétől függetlenül menedékeddé válhat, ahol jól és kényelmesen érzik magukat, és nemcsak a cipőtől, hanem a gondjaiktól is megszabadulnak. Számos megoldással tudunk segíteni abban, hogy felszabadult legyen az otthon töltött idő, hiszen mindenki megérdemli, hogy olyan otthona legyen, ahová jólesik visszatérni a nap végén, ahol közelebb kerülhet szeretteihez és szeretve érzi magát” – mondta Iva Pohlova, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

https://www.youtube.com/watch?v=u5_Ve6LVkpI

Az IKEA igyekszik jobban megismerni és megérteni az emberek otthoni igényeit az évente elvégzett „Élet otthon” jelentésből, amely a legnagyobb ilyen jellegű kutatás. A riport átfogó képet kínál arról, hogyan gondolkodnak az emberek az otthonukról, milyen igényeik és vágyaik vannak otthoni életükkel kapcsolatban. „A világ folyamatosan változik és új kihívás elé állít minket, ezért mindennél fontosabb, hogy legyen egy olyan hely, ahol otthon érezhetjük magunkat” – mondta Iva Pohlová.

A legfrissebb magyarországi „Élet otthon” jelentésből kiderült, hogy azoknak, akik úgy érzik, hogy otthonuk tükrözi a belső személyiségüket, közel harmada (28%) mentális egészsége forrásaként tekint rá. A házi kedvencek és növények továbbra is fontos tagjai a háztartásoknak: a megkérdezettek 15 százaléka nyilatkozott úgy, hogy beszélgetett a növényeivel az elmúlt 12 hónapban.

Vannak fontos tényezők, amelyektől a sajátunknak érezzük az otthonunkat. Idetartozik például egy új szerzemény megünneplése, vagy hogy legyen egy hely, ahol a hobbijainknak hódolhatunk.

  • A megkérdezettek 47 százaléka úgy nyilatkozott, hogy fontosak nekik az általuk vásárolt dolgok, míg 34 százalékuk azon a véleményen volt, hogy számukra a velük egy fedél alatt élők fontosak.
  • Minden harmadik ember azon a véleményen volt, hogy tárgyaik segítenek nekik az emlékek és élmények felidézésében, és hogy ezek a holmik abban is segítenek, hogy otthonuk jobban tükrözze a személyiségüket.
  • A megkérdezettek 33 százalékának fontos, hogy legyen egy igényeiknek megfelelő hely, ahol a hobbijukat gyakorolhatják.

A válaszadók közel negyede (24%) nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt évhez képest pozitívabban viszonyul az otthonához.

 

Kredit:

  • Kommunikációs koncepció lokalizálása: Publicis Groupe
  • Kreatív: BBDO Zagreb, Publicis Groupe, Kaspen
  • Reklámvideó lokalizálása: Publicis Groupe
  • Influenszerek: Adison, Seesame, ACG
  • Közösségi média: Publicis Groupe
  • Digitális- és médiaügynökség: Dentsu

 

Fotó: IKEA

 

SOCIAL MEDIA