Mai vendégem Bódis Gábor, a budapesti Metropolitan Egyetem tanára, a Hungary Next ország-márka műhely alapítója.
Bódis Gábor elismert turisztikai szakember, tavaly szeptemberben már beszélgettünk a turizmus akkori helyzetéről. A ma esti adásban elsősorban a turisztikai márkázással foglalkozunk.
Először áttekintünk és értelmezünk néhány alapfogalmat: újturizmus, újratervezés, felelősség, fenntarthatóság, túlfogyasztás, túlturizmus… Hogyan lesz versenyképes egy desztináció? Mit jelent a turisztikai márka?
Utána kitérünk arra az előadásra, amit Gábor a március 22-én rendezett Márkaépítés 2022 konferencián tartott. Címe: Szemléletváltás után léptékváltás. Avagy megváltozott-e a már az utazáshoz való hozzáállásunk? Néhány hívószó innen is: dimenzió, orientáció, reprezentáció. Milyen legyen a léptékváltó turisztikai márka?
Egy új projektjükkel is megismerkedünk, ami ma és holnap zajlik Pannonhalmán: ez a Zarándok Akadémia.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_150,h_149/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/05/szakacs-laszlo.jpg)