Lidl: „Nem megfelelően kommunikáltunk”

Hírek Kiemelt

A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által lefolytatott vizsgálat és határozat kapcsán állásfoglalást tett közzé, melyet változtatás nélkül közlünk.

A Gazdasági Versenyhivatal határozata alapján a Lidl Magyarország kommunikációs hibát vétett, mikor a Debreceni Egyetem és a pénzcentrum.hu által végzett felmérés eredményét a GVH vizsgálata alapján nem megfelelően kommunikálta.

A vállalat célja, hogy kiváló érték-ár arányú termékeket kínáljon vásárlói számára. A GVH által működtetett Árfigyelő napi kosara több hónapban átlagosan, a termékek egységára alapján, a Lidlnél volt a legolcsóbb*. Ezen túlmenően a hvg.hu és a G7.hu kutatásai alapján is a Lidl végzett az első helyen.

A Lidl elsődleges célja továbbra is az, hogy kiváló ár-érték arányú termékekkel és magas szintű kiszolgálással álljon a vásárlók, a magyar családok rendelkezésére minden nap.

SOCIAL MEDIA