A ruházati márka új stratégiát keres: az alapot jelentő farmeren túli dolgokkal szeretne vonzó életstílus-márka maradni.
James Curleigh, a márka elnöke kifejtette, hogy a Levi’s célja jelenleg kettős: az alapokra fókuszálás mellett megpróbálnak még többet tenni, ahelyett, hogy a két terület közül valamelyik dominánssá válna.
A márka alapját természetesen az általa feltalált farmer jelenti, de ha pusztán denim-márkaként pozicionálnák magukat, azzal indokolatlanul beszűkítenék a mozgásterüket. Az átlagos vásárlójuk ruhatárának mindössze 7-8 százalékát teszi ki a farmerruházat. Ezen felbuzdulva az Apple mintájára szeretnének egy ruházati ökoszisztémát kialakítani, amelyben olyan ruhadarabokat és kiegészítőket kínálnának, amelyek hitelesen illeszkednek a márkához – köztük öveket, alsóneműt, zoknit, pólót, bőrdzsekit vagy bakancsokat.
(Forrás: WARC, fotó: James Curleigh/Levi Strauss & Co.)