A luxusóra-gyártó a Publicis tulajdonában álló new yorki Rokkan ügynökséget választotta közösségi médiás tevékenységének irányítására.
Az elsődleges cél a kiérdemelt (earned) média arányának emelése a márkán, ennek érdekében az ügynökség az online tartalmak előállításában is segíti az óramárkát – írja az AdWeekre hivatkozva az M&M Global.
A Rokkan ügyfelei között megtaláljuk a Sharpot, a JetBlue-t és a Chipotlét is, nemrég pedig a Hyatt Hotels számára készített egy kampányt. Az aktivitás célja a „Hyatt-vendégszeretet” bemutatása volt váratlan helyzetekben, és a közösségi megosztásokat a való világban megélt élményekkel kötötte össze.
A Tag Heuer tulajdonosa, az LVMH célja a versenytársaknál jelentősebb növekedés elérése jövőre. A tavalyi év a CRM aktivitásról, és a jobban célzott üzenetekből következő hatékonyabb értékesítésről szólt a márkánál, ehhez a CRM, direkt- és digitálismarketing-szakértő Tangent Snowball ügynökség szolgáltatásait vették igénybe.