![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2018/08/inspira_research.jpg)
Lukács Rita
egyetemi docens, a Marketing Intézet vezetője
Budapesti Metropolitan Egyetem
Állások:
2015-2019 – Budapesti Metropolitan Egyetem, kreatív kommunikációs menedzser
2013-2015 – Quaestor Csoport, marketing és PR munkatárs
2005-2013 – B&P Consulting, tanácsadó, kutató
Tanulmányok:
2017 – Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola, a közgazdaságtudományok doktora, marketing specializáció
2005 – Budapesti Corvinus Egyetem, okleveles közgazdász és közgazdász tanár gazdálkodási szakon, marketing szakirány, marketingkommunikáció mellékszakirány
Leírás:
Társadalmi felelősségvállalási, branding és reputációs tanácsadói-kutatói oldalról érkezett a vállalati szférába, ahol arculat- és weboldalváltási projektek mellett PR és marketingkampányokért felelt. Az elmúlt években a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) kreatív kommunikációs menedzsereként elsősorban a digitális tartalom stratégiáért volt felelős. Jelenleg az intézmény egyetemi docense és Marketing Intézet vezetője, emellett az angol nyelvű Kereskedelem és marketing alapszak, illetve Marketing mesterszak vezetője, korábban a Budapesti Corvinus Egyetem óraadó oktatójaként is dolgozott.
Kutatási területek: társadalmi felelősségvállalás kommunikációja, CSR és reputáció kapcsolata, érintettek, érintetti kommunikáció.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_300,h_271/https://markamonitor.hu/wp-content/uploads/2019/04/LukácsRita_negyzet_kis_kis-300x271.jpg)